Skogslik Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei. Eg skal ta moped lappen(terorien) snart nå. Noen som har noen ider til vilke spørsmål og slikt man får? takker =) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Eg seier deg ein ting det skader ikkje å lese i boka... Les boka to til tre gange så består du teorien med glans.... Lykke til! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Råder deg til å lese boka. Har to venner som ikke leste grundig nok, og strøyk med 6 feil. Det er utrolig surt, når alt som trengs er å lese ei bok ett par ganger. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 www.prove.no, tror den skal være nyttig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 ja klarer den prøven på prove.no enkelt. Lenke til kommentar
MGL Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg tok mopedlappen i vår, med 4 feil. Testet meg nettopp på prove.no og fikk 7 feil Det går nok bra skal du se, moped teorien er ikke vanskelig Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ja klarer den prøven på prove.no enkelt. 6883871[/snapback] De jeg kjenner sier at prøven på nettet ikke er lik i det hele tatt, med den du får på eksamen.. Så, les boka, da tror jeg du skulle klare den fint. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg tok teoriprøva i går (og bestod med 2 feil), og jeg syns spørsmåla på www.prove.no var mest like de jeg fikk på den ekte prøva. Statens Vegvesen har en haug av spørsmål som de trekker ut tilfeldige av så det er umulig å si hva du kommer til å få, men pass på at du kan alle trafikkreglene som gjelder for kjøring i byen, tettbygde strøk, flerfeltsvei og på landeveier. Du må vite hvordan alle de viktigste skiltene (forbud, påbud, vikeplikt ...) fungerer i trafikken, hva de betyr og hvor langt de gjelder. Du må vite enkle ting om mopedens vedlikehold, som vedlikehold av kjede og bremser. Du må vite at det ikke er lov å ha passasjer og å trimme, uansett hvem som trimmer mopeden. At føreren har ansvar for mopeden og hvordan den er i stand uansett hvem som eier den osv... Bare les boka til du kan alt det viktigste. Regner med at du har vært så lenge i trafikken at du kan trafikkreglene . Lenke til kommentar
marus90 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 det er 7 forskjellige prøver på vegvesenet du kan få, det vil si at det er 210 spørsmål. så ville vel egentlig lest boka noen ganger før jeg tar den, det er jævlig å stryke første gangen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå