Pegro Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg har tastatur, mus, høytalere, skjerm osv fra før, så jeg trenger bare selve maskinen. PC'en skal brukes til mye spilling, se mye filmer (dvs at jeg må ha ganske mye plass til mange filmer) og surfing på internett og sånne småting. Maskinen skal ikke overklokkes, jeg har veldig lite peiling på pc så jeg vet ikke om hva som lønner seg av ytelse per krone når jeg skal velge AMD eller Intel-basert. Jeg vil rett og slett ha så mye som mulig for pengene og vil helst bruke komplett.no når jeg skal bestille. Så jeg er veldig takknemlig om dere kan gi meg en fin handleliste fra komplett.no. Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Jeg har tastatur, mus, høytalere, skjerm osv fra før, så jeg trenger bare selve maskinen. PC'en skal brukes til mye spilling, se mye filmer (dvs at jeg må ha ganske mye plass til mange filmer) og surfing på internett og sånne småting. Maskinen skal ikke overklokkes, jeg har veldig lite peiling på pc så jeg vet ikke om hva som lønner seg av ytelse per krone når jeg skal velge AMD eller Intel-basert. Jeg vil rett og slett ha så mye som mulig for pengene og vil helst bruke komplett.no når jeg skal bestille. Så jeg er veldig takknemlig om dere kan gi meg en fin handleliste fra komplett.no. Tusen takk på forhånd! 6873963[/snapback] Du burde gå for et Intel Core 2 Duo oppsett... Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Takk, men jeg har som sagt ikke peiling på PC. Kan du f eks gi meg link til hovedkort og RAM som passer med den dingsen der? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Takk, men jeg har som sagt ikke peiling på PC. Kan du f eks gi meg link til hovedkort og RAM som passer med den dingsen der? 6874096[/snapback] Hovedkort som passer RAM som passer finner du her. Kommer ann på hvor mye du vil ha Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Ok jeg prøvde meg litt og her er resultatet, RAM'en er litt crappy men det var de som passa best til budskjettet ditt om du vil ha 2GB. prisen kom noe over 7000 men jeg hadde ikke noe valg jeg fikk heller ikke helt til det der linke til handlevogn greiene hos komplett så jeg tok et lite screenshot isteden. edit: hehe bilde fulgte ikke helt med det heller, kommer snart Endret 16. september 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Pegro Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Da sier jeg tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Largie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Da sier jeg tusen takk for hjelpen! 6874767[/snapback] Husk at du skal bygge pcen sammen da, les manualer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå