Gå til innhold

Spill-PC til 6000-7000 kr.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tastatur, mus, høytalere, skjerm osv fra før, så jeg trenger bare selve maskinen.

PC'en skal brukes til mye spilling, se mye filmer (dvs at jeg må ha ganske mye plass til mange filmer) og surfing på internett og sånne småting.

Maskinen skal ikke overklokkes, jeg har veldig lite peiling på pc så jeg vet ikke om hva som lønner seg av ytelse per krone når jeg skal velge AMD eller Intel-basert.

Jeg vil rett og slett ha så mye som mulig for pengene og vil helst bruke komplett.no når jeg skal bestille. Så jeg er veldig takknemlig om dere kan gi meg en fin handleliste fra komplett.no. Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har tastatur, mus, høytalere, skjerm osv fra før, så jeg trenger bare selve maskinen.

PC'en skal brukes til mye spilling, se mye filmer (dvs at jeg må ha ganske mye plass til mange filmer) og surfing på internett og sånne småting.

Maskinen skal ikke overklokkes, jeg har veldig lite peiling på pc så jeg vet ikke om hva som lønner seg av ytelse per krone når jeg skal velge AMD eller Intel-basert.

Jeg vil rett og slett ha så mye som mulig for pengene og vil helst bruke komplett.no når jeg skal bestille. Så jeg er veldig takknemlig om dere kan gi meg en fin handleliste fra komplett.no. Tusen takk på forhånd!

6873963[/snapback]

Du burde gå for et Intel Core 2 Duo oppsett...

Lenke til kommentar

Ok jeg prøvde meg litt og her er resultatet, RAM'en er litt crappy men det var de som passa best til budskjettet ditt om du vil ha 2GB.

prisen kom noe over 7000 men jeg hadde ikke noe valg :p

jeg fikk heller ikke helt til det der linke til handlevogn greiene hos komplett så jeg tok et lite screenshot isteden.

edit: hehe bilde fulgte ikke helt med det heller, kommer snart

post-89834-1158410384_thumb.png

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...