Supervisor Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hei. Som sagt i emnetittel - Kan jeg bruke Zalman Res. 1 Plus med S939 AMD64 X2 4400+? Jeg har montert alt, men tørr ikke å slå på strøm. Dette p.g.a. at CPU Water Block (ZM-WB3 Gold) ikke dekker HELE prosessor. På forhånd takk for alle svar. PS Det haster! Endret 16. september 2006 av jokab Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Dekker den der hvor kjernen sitter og en del av varmesprederen er det bra nok. Hvis den bare dekker området hvor kjernen sitter kan du evt. fjerne varmesprederen, men det tror jeg ikke, i og med at blokken bare hadde vært et par kvadrat cm stor:p Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Water block dekker område som vist på bildet. Se i vedlegg. Er dette OK? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Zalmanblokken dekker mer enn det røde. Men bare kjør i vei, sålenge kjernen blir kjølt. Jeg har hvertfall ikke hatt noen problemer med den. Endret 16. september 2006 av Pels Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Her er bilde av kjøleren sett fra "nedre" siden (en på høyre siden). http://www.xbitlabs.com/misc/picture/?src=...lus/p14.jpg&1=1 Som du ser, kontaktflate som skal dekke prosessoren er mindre enn selve kjøleren, og selv om kjøleren er større enn prosessor, kan ikke dens hele nedre siden brukes for kjøling. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ja, det vet jeg. Men det skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det går helt fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå