pumba50 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg føler at jeg aldri får hvilt mentalt når jeg hviler fysisk i tillegg. Jeg får faktisk bedre mental hvile etter en treningsøkt. Er det noen her som føler dem må trene hver dag eller er jeg den eneste? Men nå er jeg litt plaget med fettansamling pga at jeg er diabetiker så jeg er tvunget til å ta insulin, og insulin betyr mere kroppsfett. Derfor føler jeg at jeg må spinne hver dag for å holde deigen under kontroll. Noen tips på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) "hemisync" music er music som kjører hjernebølgene ned meditasjon. ikke alle som liker. dvs. slippe indre motstand, pust og våken, øyne igjen. massasje stol så mental hvile. garantert. Endret 16. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Massasje hørtes godt ut haha Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 mental hvile er noe du får etter en uke uten å gjøre noe. dvs puttle gjerne med ludo, noe enkelt. lese en enkel bok, alt utenom fakta og filosofi. hver gang du begynner tenker å rister du på hodet og sier- LA LA LA LA LA LA LA LA Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 mental hvile er noe du får etter en uke uten å gjøre noe. dvs puttle gjerne med ludo, noe enkelt. lese en enkel bok, alt utenom fakta og filosofi. hver gang du begynner tenker å rister du på hodet og sier- LA LA LA LA LA LA LA LA 6875158[/snapback] Du blir diagnosert "sinnsyk" i min bok med det opplegget Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 mental hvile er noe du får etter en uke uten å gjøre noe. dvs puttle gjerne med ludo, noe enkelt. lese en enkel bok, alt utenom fakta og filosofi. hver gang du begynner tenker å rister du på hodet og sier- LA LA LA LA LA LA LA LA 6875158[/snapback] Du blir diagnosert "sinnsyk" i min bok med det opplegget 6879131[/snapback] du har avbildet John Cleese en komiker, alikevel så klarer du ikke å tolke denne. Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) mental hvile er noe du får etter en uke uten å gjøre noe. dvs puttle gjerne med ludo, noe enkelt. lese en enkel bok, alt utenom fakta og filosofi. hver gang du begynner tenker å rister du på hodet og sier- LA LA LA LA LA LA LA LA 6875158[/snapback] Du blir diagnosert "sinnsyk" i min bok med det opplegget 6879131[/snapback] du har avbildet John Cleese en komiker, alikevel så klarer du ikke å tolke denne. 6880251[/snapback] Bare for å rette deg, så er ikke det der John Cleese, det ligner jo ikke en gang. Det er "Borat" eller hva han nå heter, fra showet til Ali G En komiker, none the less. Endret 19. september 2006 av Road11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå