Gå til innhold

Verdens beste band.


Jarmo

  

793 stemmer

  1. 1. Verdens beste band.

    • 01. Red Hot Chili Peppers (white_pony)
      26
    • 02. Dream Theater (Nurzum)
      35
    • 03. Metallica (Mitjmannen)
      81
    • 04. The Prodigy (cun)
      17
    • 05. Sonic Youth (rjd-2)
      4
    • 06. Black Sabbath (Loerand)
      15
    • 07. Opeth (Steffenm)
      22
    • 08. Isis (Alper)
      4
    • 09. Smashing Pumpkins (Morgawr)
      4
    • 10. Dire Straits (^fmj)
      17
    • 11. Symphony X (Zethyr)
      0
    • 12. Ulver (Jernlov)
      8
    • 13. Iron Maiden (trygveaa)
      49
    • 14. AC/DC (cp-nilsen)
      23
    • 15. Guns N' Roses (Dag-Erik)
      16
    • 16. Pink Floyd (L@sse)
      71
    • 17. Led Zepplin (Kaiern)
      38
    • 18. The Cure (gstavdal)
      7
    • 19. Tool (aero^^)
      33
    • 20. Rush (Antipop)
      2
    • 21. Korn (Fluesopp)
      4
    • 22. U2 (NightKeeper)
      25
    • 23. Emperor (H4ngm4N)
      5
    • 24. Pantera (Stonemeister)
      3
    • 25. In Flames (Leptox)
      36
    • 26. Muse (GuardiaN--)
      21
    • 27. The Beatles (trevakt)
      50
    • 28. 12 Stones (kenzky)
      1
    • 29. The Who (Hylo)
      9
    • 30. King Crimson (Hodedeler)
      5
    • 31. Cream (Alex OK)
      1
    • 32. The Doors (kfz)
      9
    • 33. Kamelot (TheDarkListener)
      6
    • 34. The Eagles (Kameragutten)
      4
    • 35. Budgie (Lisø)
      1
    • 36. Ayreon (Speik)
      2
    • 37. Radiohead (edds)
      9
    • 38. Darkthrone (Arrosiach)
      3
    • 39. Motörhead (-Nyhus-)
      5
    • 40. Slayer (Isbilen)
      7
    • 41. Foo Fighters (Lolliken)
      9
    • 42. Thin Lizzy (Vetlite)
      4
    • 43. Dimmu Borgir (Spellbound)
      16
    • 44. Judas Priest (kjehaako)
      8
    • 45. CCR som korrigert...
      10
    • 46. Arjen Lucassen (BrageC)
      3
    • 47. Nirvana (ErikFN)
      13
    • 48. Queen (???)
      11
    • 49. Green Day (Haakon*)
      15
    • 50. Ole Ivars (Dotten) ;)
      26


Anbefalte innlegg

Jeg syns Vreid var mye bedre etter jeg så dem live. Det hadde ikke noe med... hæhæhhæh LYSSSSSSSSSSSSSSS å gjøre (for jeg tåler ikke at andre kan like ting jeg ikke liker), men heller at jeg fikk med meg detaljer i musikken som jeg ikke la merke til på plate.

6954969[/snapback]

Jeg synes de sugde skikkelig live, akkurat som de gjør på studio. Lille Ulvhedner varmet opp for dem, og de skapte mange ganger mer liv. Vreid spiller på tidligere suksess med Windir, men har helt glemt sjelen i musikkfremføringen. Generelt sett var det et dårlig show. De sto bare der og danglet med hodene.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når skrev jeg det røde?

 

Jeg mente selv at Vreid spilte på Windir fame'n. Men herregud, hvorfor bytte navn da? Hvis du sjekker ut Ulcus (Ulcus Molle) som de kalte seg FØR Windir så ser du at de har egentlig mer til felles med Windir av seg selv og ikke bare tatt det fra Windir senere. Så jeg syns ikke de spiller på Windir fame'n, og si det er egentlig noe svakt. Skal de ikke få lov til å lage mer musikk de da? Uten å måtte kopier\spille på fame'n? NEI, det at de har byttet navn syns jeg er gutsy med tanke på hvor mye de kunne fått ut av Valfars død. Men de er ordentlige mennesker og livet går videre. Selv syns jeg det var dritfett, mest kanskje fordi de spilte Dauden av Windir og at jeg rett og slett elsket partier jeg ikke la merke til på plata. Jeg syns det rocker, du syns pink floyd rocker. Whatever. Syns heller ikke showet var så ille, er ikke all verdens til sceneshow man kan tilby på headbangersballroom (minste scena på wacken) men de var det med og skåla og fikk publikum med. Min mening.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at de utnytter Windir-suksessen, men at de tror de kan flyte på det. Akkurat som Viking trodde de ble et bedre fotballag da de fikk nytt stadion. Nå står de for nedrykk.

 

Nå har jeg ingenting imot at du synes Vreid spiller bra live, jeg synes bare ikke det selv. Konserten var en stor skuffelse, og folk må forstå når det er på tide å legge opp. Etter min mening burde de gjort det etter tidenes konsert:

 

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Er DET plutselig tidenes konsert nå???

 

 

Faen du somler fælt. Jeg trur ikke de trur de kan flyte på Windir. Men selvfølgelig de får jo litt mer oppmerksomhet, har allerede fans som liker musikken dems osv.

 

Jeg tviler de trudde at musikken ville bli noe bedre pga dette, trur de trudde at musikken hadde blitt dårligere ettersom Valfar var hovedkomponisten. Den viking sammenligninga di var bare teit.

 

Legge opp? Hehehe er MANGE man som skal legge opp før de gjør det. Ser ingen grunn til at de skal legge opp, jeg syns Kraft er ett langt steg vekk fra Windir, og Pitch Black Brigade er enda ett skritt vekk. De kan gå til månen for min skyld. Herregud de er i 20åra, Pink Floyd er hvor gamle?

 

Herregud la nå folka lage musikk da, fins jo folk som liker det. Folk liker det ikke pga Windir, men pga musikken.

Lenke til kommentar

Tidenes konsert har jeg aldri oppfattet som noe annet enn tidenes konsert.

So?

Syns du.

 

Edit: Uansett, om du syns den var såpass bra at du kan slenge på en liten tidenes konsert så finner jeg det rart at de kan ha vært skuffende live. De hopper ikke akkurat rundt og har lazers til flere tusen der heller.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Jeg stemte Green Day. Vanligvis liker jeg ikke Green Day fordi jeg er veldig anti-konformist, og det er veldig mange som liker Green Day i virkeligheten, og derfor er det teit å like Green Day. Det gjelder ikke her på forumet, der det å like Green Day er noe som folk virkelig misliker. Pink Floyd og Led Zeppelin er konformistmusikk her inne (altså, det folk flest hører på), og derfor er Green Day antikonformist, og det eneste naturlige valget.

6962499[/snapback]

akkurat... :roll:

 

min erfaring med forumet og ellers er at folk hører på det de liker på og stemmer deretter. for meg så virker det som du stemmer bare for å sjokkere, noe som er høl i huet. hva med i det minste å si hvem av gruppene på lista du hører mest på så vi andre ikke tror du er helt forvirra...

Lenke til kommentar
Jeg stemte Green Day. Vanligvis liker jeg ikke Green Day fordi jeg er veldig anti-konformist, og det er veldig mange som liker Green Day i virkeligheten, og derfor er det teit å like Green Day. Det gjelder ikke her på forumet, der det å like Green Day er noe som folk virkelig misliker. Pink Floyd og Led Zeppelin er konformistmusikk her inne (altså, det folk flest hører på), og derfor er Green Day antikonformist, og det eneste naturlige valget.

6962499[/snapback]

akkurat... :roll:

 

min erfaring med forumet og ellers er at folk hører på det de liker på og stemmer deretter. for meg så virker det som du stemmer bare for å sjokkere, noe som er høl i huet. hva med i det minste å si hvem av gruppene på lista du hører mest på så vi andre ikke tror du er helt forvirra...

6963159[/snapback]

Jeg hører ikke på musikk, jeg. Tør ikke, vet aldri hva man blir mobbet for å høre på.

Lenke til kommentar
Jeg stemte Green Day. Vanligvis liker jeg ikke Green Day fordi jeg er veldig anti-konformist, og det er veldig mange som liker Green Day i virkeligheten, og derfor er det teit å like Green Day. Det gjelder ikke her på forumet, der det å like Green Day er noe som folk virkelig misliker. Pink Floyd og Led Zeppelin er konformistmusikk her inne (altså, det folk flest hører på), og derfor er Green Day antikonformist, og det eneste naturlige valget.

6962499[/snapback]

akkurat... :roll:

 

min erfaring med forumet og ellers er at folk hører på det de liker på og stemmer deretter. for meg så virker det som du stemmer bare for å sjokkere, noe som er høl i huet. hva med i det minste å si hvem av gruppene på lista du hører mest på så vi andre ikke tror du er helt forvirra...

6963159[/snapback]

Jeg hører ikke på musikk, jeg. Tør ikke, vet aldri hva man blir mobbet for å høre på.

6964264[/snapback]

Good for you :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...