Gå til innhold

Verdens beste band.


Jarmo

  

793 stemmer

  1. 1. Verdens beste band.

    • 01. Red Hot Chili Peppers (white_pony)
      26
    • 02. Dream Theater (Nurzum)
      35
    • 03. Metallica (Mitjmannen)
      81
    • 04. The Prodigy (cun)
      17
    • 05. Sonic Youth (rjd-2)
      4
    • 06. Black Sabbath (Loerand)
      15
    • 07. Opeth (Steffenm)
      22
    • 08. Isis (Alper)
      4
    • 09. Smashing Pumpkins (Morgawr)
      4
    • 10. Dire Straits (^fmj)
      17
    • 11. Symphony X (Zethyr)
      0
    • 12. Ulver (Jernlov)
      8
    • 13. Iron Maiden (trygveaa)
      49
    • 14. AC/DC (cp-nilsen)
      23
    • 15. Guns N' Roses (Dag-Erik)
      16
    • 16. Pink Floyd (L@sse)
      71
    • 17. Led Zepplin (Kaiern)
      38
    • 18. The Cure (gstavdal)
      7
    • 19. Tool (aero^^)
      33
    • 20. Rush (Antipop)
      2
    • 21. Korn (Fluesopp)
      4
    • 22. U2 (NightKeeper)
      25
    • 23. Emperor (H4ngm4N)
      5
    • 24. Pantera (Stonemeister)
      3
    • 25. In Flames (Leptox)
      36
    • 26. Muse (GuardiaN--)
      21
    • 27. The Beatles (trevakt)
      50
    • 28. 12 Stones (kenzky)
      1
    • 29. The Who (Hylo)
      9
    • 30. King Crimson (Hodedeler)
      5
    • 31. Cream (Alex OK)
      1
    • 32. The Doors (kfz)
      9
    • 33. Kamelot (TheDarkListener)
      6
    • 34. The Eagles (Kameragutten)
      4
    • 35. Budgie (Lisø)
      1
    • 36. Ayreon (Speik)
      2
    • 37. Radiohead (edds)
      9
    • 38. Darkthrone (Arrosiach)
      3
    • 39. Motörhead (-Nyhus-)
      5
    • 40. Slayer (Isbilen)
      7
    • 41. Foo Fighters (Lolliken)
      9
    • 42. Thin Lizzy (Vetlite)
      4
    • 43. Dimmu Borgir (Spellbound)
      16
    • 44. Judas Priest (kjehaako)
      8
    • 45. CCR som korrigert...
      10
    • 46. Arjen Lucassen (BrageC)
      3
    • 47. Nirvana (ErikFN)
      13
    • 48. Queen (???)
      11
    • 49. Green Day (Haakon*)
      15
    • 50. Ole Ivars (Dotten) ;)
      26


Anbefalte innlegg

Og jeg er tilhenger av individets rett til å definere sin egen smak uten å la seg (mer eller mindre tvangsmessig) styre av musikk-

politiet/bedrevitere/trendnisser/sjangeronanister/analytikere/historikere/forskere/"skribenter"/musikere.

6954423[/snapback]

Bare jeg som lo litt av den der? :wee:

 

Neitakk:

Problemet med måten du snakker om PF på, selv om du ikke ser det selv, er at dette er den måten du slår hardest ned på om andre omtaler favorittbandene sine slik. Og det i mitt hode blir da veldig feil. Hadde jeg brukt "Iron Maiden er utrolig gode live, og leverer show som de færreste kan overgå" som argument om Maiden, hadde du mest sansynelig korrigert meg på samme måte som andre har gjort deg anf. showene til PF.

 

Men i motsetning til andre her skjønner jeg i det minste hvorfor du mener det. Gode konserter hever i mine øynet kvaliteten på bandet kraftig og jeg ville aldri numminert et elendig eller kjedelig band livemessig i en tråd som handler om verdens beste band.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hårsår eller provosert. Som du sier, skal man få lov å ytre sine subjektive meninger. Det forbeholder jeg også retten min til å gjøre, men jeg blir provosert av å bli besvart med SMS-språk.

Forteller hvorfor jeg synes Pink Floyd er, for meg, verdens beste band, og så kommer det en masse pes fra en som ikke er gammel nok til å se Hostile en gang...

Jeg forteller ikke andre hva de skal mene, hvis det er det du tror. Men jeg forteller andre at de ikke skal gjøre narr av andres meninger igjen, og iallefall ikke mine. Jeg tåler ikke slikt, og sånn er det med den saken.

6954648[/snapback]

 

Sms språket er for å forsterke barnehage mentaliteten din(ugh, det ser bra ut, wow, det må jo være bra). :)

 

Da tenker jeg kun på argumentene dine angående lys-showet. At du synes bandet er bra musikalsk sett har jeg ikke noen problemer med.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Og jeg er tilhenger av individets rett til å definere sin egen smak uten å la seg (mer eller mindre tvangsmessig) styre av musikk-

politiet/bedrevitere/trendnisser/sjangeronanister/analytikere/historikere/forskere/"skribenter"/musikere.

6954423[/snapback]

Bare jeg som lo litt av den der? :wee:

6954734[/snapback]

Nei, jeg datt nesten av stolen her jeg sitter. Tumbleweed er herlig sånn...

Lenke til kommentar
Hårsår eller provosert. Som du sier, skal man få lov å ytre sine subjektive meninger. Det forbeholder jeg også retten min til å gjøre, men jeg blir provosert av å bli besvart med SMS-språk.

Forteller hvorfor jeg synes Pink Floyd er, for meg, verdens beste band, og så kommer det en masse pes fra en som ikke er gammel nok til å se Hostile en gang...

Jeg forteller ikke andre hva de skal mene, hvis det er det du tror. Men jeg forteller andre at de ikke skal gjøre narr av andres meninger igjen, og iallefall ikke mine. Jeg tåler ikke slikt, og sånn er det med den saken.

6954648[/snapback]

 

Mitt innlegg var på ingen måte rettet direkte til deg, snarere som en generell kommentar til hele diskusjonen (som jeg forøvrig mener er meningsløs i utgangspunktet,).

 

Jeg er forøvrig hverken hårsår eller provosert over noe som helst, men det er kanskje du? Det var i såfall aldri meningen, men "if the shoe fits..."

Lenke til kommentar
Sms språket er for å forsterke barnehage mentaliteten din.(ugh, det ser bra ut, wow, det må jo være bra) :)

6954769[/snapback]

Hvorfor ikke bruke det skikkelige skriftspråket til personangrep, slik du nesten gjorde nå?

 

Edit: "barnehage mentaliteten" skal skrives i et sammenhengende ord: Barnehagementaliteten.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

For jeg har en vane med å bruke sms språk når jeg gjør narr av meninger og lignende som jeg synes er mindre gode. Noe god grunn for at jeg gjør det har jeg ikke, men føler at det passer fint til slikt igrunn.

 

Edit: Oh noes, skrev jeg feil? Faen, dagen min er nå ødelagt. Hva i heiteste helvette skal jeg finne på å gjøre no? Allmektige neitakk tokk meg pinadø i å skrive feil, SATAN.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hårsår eller provosert. Som du sier, skal man få lov å ytre sine subjektive meninger. Det forbeholder jeg også retten min til å gjøre, men jeg blir provosert av å bli besvart med SMS-språk.

Forteller hvorfor jeg synes Pink Floyd er, for meg, verdens beste band, og så kommer det en masse pes fra en som ikke er gammel nok til å se Hostile en gang...

Jeg forteller ikke andre hva de skal mene, hvis det er det du tror. Men jeg forteller andre at de ikke skal gjøre narr av andres meninger igjen, og iallefall ikke mine. Jeg tåler ikke slikt, og sånn er det med den saken.

6954648[/snapback]

 

Mitt innlegg var på ingen måte rettet direkte til deg, snarere som en generell kommentar til hele diskusjonen (som jeg forøvrig mener er meningsløs i utgangspunktet,).

 

Jeg er forøvrig hverken hårsår eller provosert over noe som helst, men det er kanskje du? Det var i såfall aldri meningen, men "if the shoe fits..."

6954778[/snapback]

 

Hårsår du lissom ... :)

Lenke til kommentar
Cun: Ble musikken bedre i etterkant av konserten? Det kan hende jeg bare har vært på dårlige konserter for jeg har aldri opplevd dette dere tydeligvis har opplevd. Jeg får eventuelt slutte å høre på skitmusikk da.

6954922[/snapback]

Jeg syns Vreid var mye bedre etter jeg så dem live. Det hadde ikke noe med... hæhæhhæh LYSSSSSSSSSSSSSSS å gjøre, men heller at jeg fikk med meg detaljer i musikken som jeg ikke la merke til på plate.

Lenke til kommentar
Hårsår eller provosert. Som du sier, skal man få lov å ytre sine subjektive meninger. Det forbeholder jeg også retten min til å gjøre, men jeg blir provosert av å bli besvart med SMS-språk.

Forteller hvorfor jeg synes Pink Floyd er, for meg, verdens beste band, og så kommer det en masse pes fra en som ikke er gammel nok til å se Hostile en gang...

Jeg forteller ikke andre hva de skal mene, hvis det er det du tror. Men jeg forteller andre at de ikke skal gjøre narr av andres meninger igjen, og iallefall ikke mine. Jeg tåler ikke slikt, og sånn er det med den saken.

6954648[/snapback]

 

Mitt innlegg var på ingen måte rettet direkte til deg, snarere som en generell kommentar til hele diskusjonen (som jeg forøvrig mener er meningsløs i utgangspunktet,).

 

Jeg er forøvrig hverken hårsår eller provosert over noe som helst, men det er kanskje du? Det var i såfall aldri meningen, men "if the shoe fits..."

6954778[/snapback]

 

Hårsår du lissom ... :)

6954876[/snapback]

 

Om du mot formodning skulle sikte til selveste Meg, vil jeg gjøre deg oppmerksom på at ovenstående sitat er mitt svar til mitt eneste innlegg (til nå, selvsagt) i denne tråden, og omhandler den meningsløse diskusjonen om hvorvidt "verdens beste band" skal kunne avgjøres ut fra kriteriet om nominatoren har sett bandet live eller ikke. Om du så leser posten min litt grundigere vil du se at nevnte problemstilling er fullstendig uvesentlig og uinteressant for mitt vedkommende.

 

Jeg har dessuten ikke hår nok på hodet til å noensinne oppleve følelsen av å være hårsår.

 

Edit: tellefeil.

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...