arnegn Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Et annet turn-based JRPG, Blue Dragon, ser ut til å ha skapt voldsom interesse blant japanerne, som kanskje er litt oppsiktsvekkende med tanke på at det er til xbox 360. Køen for å få prøve det på TGS er 90 minutter lang (!): http://www.neogaf.com/forum/showthread.php...567#post4385567 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 :!: Dette må være noe av det mest skuffende jeg har sett. Så den 10 min. offscreen videoen. Syns videoen var skikkelig kul og stilig når det gled over til gameplay, men, jeg hadde ikke fått med meg at det var et turn-based spill.... Skjønner ikke hvorfor japaneserne liker det så godt. :S 6920994[/snapback] Ja det dereper virkelig spillene for min del, det er syns eg ikkje liker slikt system Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 En som heter ALEKS på spillegal forumet skrev dette her om Final Fantasy og PS3.. Synes det var så bra skrevet at jeg må poste det her. Og Final Fantasy - en ekslusiv tittel til PS3? Final Fantasy serien heter nå Lost Oddyssey og Blue Dragon. Alle de som var med på å lage de faktisk _GODE_ FF spilla har gått over til "MistWalkers" som lager rollespill til 360. De i Square Enix som mekker de Crapy FF titlene som nå vil bli spydd ut - hele tiden - er ikke de samme som laget FF i "The Golden Age" (FF6-9). Dermed ville jeg heller foretrukket å kalle Lost Oddyssey eller Blue Dragon for Final Fantasy 13, fordi det FF13 som er på vei til PS3 er et forjævla hack 'n' slash spill. Slik det virker utifra trailren, ihvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er det slik landet ligger...det visste eg faktisk ikkje. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som vet om Trusty Bell kommer til europa også? Håper ikke dette er Japan eksklusivt.. Ser helt nydelig ut Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som vet om Trusty Bell kommer til europa også?Håper ikke dette er Japan eksklusivt.. Ser helt nydelig ut 6936540[/snapback] Burde komme til Europa, er jo tross alt en polakk i hovedrollen Regner med at MS (evt. UbiSoft) stiller som utgiver her i vesten. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som vet om Trusty Bell kommer til europa også?Håper ikke dette er Japan eksklusivt.. Ser helt nydelig ut 6936540[/snapback] Burde komme til Europa, er jo tross alt en polakk i hovedrollen Regner med at MS (evt. UbiSoft) stiller som utgiver her i vesten. 6939872[/snapback] Hadde vært en enorm nedtur vist ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå