Straffa Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) In this week’s Japan column, we look at Hironobu Sakaguchi's Lost Odyssey, the game that could steal the Tokyo Game Show and reverse Xbox 360’s fortunes over there… Link Well, I have seen the demo of Lost Odyssey in action. The game is so very grown-up and pieced together with such seamless virtuousity that I really don't know what to say. I'm impressed as I've ever been with a videogame. It is beautiful. I'm about as excited about it now, as a fully functioning (really), independent adult, as I was excited about Final Fantasy VII as a college student, as I was about Final Fantasy IV as much younger man. I look forward to this game. Seeing (and playing) is believing, and I am a believer in Lost Odyssey. My immediate judgment is a belief that it will sell this console to at least a million Japanese gamers. And Microsoft must think so too –it’s going to make sure this game is everywhere. It will be featured most prominently at the company’s booth at Tokyo Game Show, and, if its promise to host all show-floor demos on Xbox Live holds true, that should mean this game's demo will be available for download next Wednesday night. Kan dette få salget opp i japan? Endret 16. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Så vi vill få en Demo vi kan laste ned og prøve? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Så vi vill få en Demo vi kan laste ned og prøve? 6873647[/snapback] Det ville ikke være så dumt Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Så vi vill få en Demo vi kan laste ned og prøve? 6873647[/snapback] Tror bare den blir lagt ut for japanerne. Skal visst komme en Blue Dragon-demo også under TGS ryktes det, men igjen bare i Japan. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 :/ Vorfor kan dem ikkje bare sleppe dem her i Europa og da? må vell oversette dem til Engelsk da men.. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Registrer en ny konto der dere velger japan som land, da kan man lasta ned japanske demoer Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Så først CG-traileren som ligger på xbox marketplace og tenkte "kjeeedeeeliiiig", men dette så jo egentlig skikkelig bra ut. Noen som klarer å se hva som er CG og hva som ikke er det i 10-minutters videoen som ble sluppet i dag? Det klarer ikke jeg, sikkert mye pga dårlig video-kvalitet, men likevel. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Så først CG-traileren som ligger på xbox marketplace og tenkte "kjeeedeeeliiiig", men dette så jo egentlig skikkelig bra ut. Noen som klarer å se hva som er CG og hva som ikke er det i 10-minutters videoen som ble sluppet i dag? Det klarer ikke jeg, sikkert mye pga dårlig video-kvalitet, men likevel. 6916329[/snapback] Det er J-RPG, CG-film frem til 03:43 - og så velger han moves (gameplay) 04:38, før det går over i CG-film igjen i ett halvt minutt.. Synes det ser veldig flott ut.. Har ikke tid til å se hele nå. Jeg liker vanligvis veldig godt J-RPG, men fikk ikke vite noenting av historie, eller noenting. 4 minutter uten ett ord, bare effekter, før gameplayet kom på skjermen uten at det så ut til ville fortelle meg hva som skjer i spillet. Det som pleier å være kuult med J-RPG, er at det er som oftest engasjerer meg i historien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 :/ Vorfor kan dem ikkje bare sleppe dem her i Europa og da? må vell oversette dem til Engelsk da men.. 6873870[/snapback] Microsoft vil selvsagt vise at de prioriterer sitt Japanske publikum, og jeg synes det er logisk at Japan får de spill som er laget for Japansk kultur først.Synes Microsoft har vært flinke på TGS, de har vist frem et par nye JRPG-spill, og de viser også at de har bred støtte fra Asiatiske spillutviklere. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har noen forresten sett gameplay videoen fra Trusty Bell på xboxyde.com? Det må være hands-down det vakreste spillet jeg har sett noensinne, selv om gameplayet ikke fristet så alvorlig mye da:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har noen forresten sett gameplay videoen fra Trusty Bell på xboxyde.com?Det må være hands-down det vakreste spillet jeg har sett noensinne, selv om gameplayet ikke fristet så alvorlig mye da:) 6920653[/snapback] De har klart å skape en veldig vakker visuell stil på dette spillet, ja - det gav meg en aldri så liten wow-effekt. Veldig bra at de viser de første videoene fra dette på TGS, tror det er fler enn oss som plutselig fikk et nytt spill å holde øye med. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har noen forresten sett gameplay videoen fra Trusty Bell på xboxyde.com?Det må være hands-down det vakreste spillet jeg har sett noensinne, selv om gameplayet ikke fristet så alvorlig mye da:) 6920653[/snapback] De har klart å skape en veldig vakker visuell stil på dette spillet, ja - det gav meg en aldri så liten wow-effekt. Veldig bra at de viser de første videoene fra dette på TGS, tror det er fler enn oss som plutselig fikk et nytt spill å holde øye med. 6920795[/snapback] Ja dette må da være noe for manga entusiaster. Lenke til kommentar
Trafo Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fy fasan! Lekker grafikk. Bare synd jeg ikke har noe sansen for den type gameplay. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fy fasan! Lekker grafikk. Bare synd jeg ikke har noe sansen for den type gameplay. 6920908[/snapback] Ikke jeg heller, men satan, nå ble jeg fristet til å prøve likevel:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 :!: Dette må være noe av det mest skuffende jeg har sett. Så den 10 min. offscreen videoen. Syns videoen var skikkelig kul og stilig når det gled over til gameplay, men, jeg hadde ikke fått med meg at det var et turn-based spill.... Skjønner ikke hvorfor japaneserne liker det så godt. :S Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fordi turnbased er strategi og taktikk. Nydelig måte å spille på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fordi turnbased er strategi og taktikk. Nydelig måte å spille på 6921029[/snapback] Men når han androgyne fyr'n meier ned 10 stk for hvert slag i den tøffe i skikkelig 99 Nights stil, så blir jeg litt skuffet når det går over til et slags sjakkspill. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hehe, skjønner skuffelsen. Selv liker jeg både turbasert og realtime, syns begge måtene har sin sjarm. Turbasert har en del mer strategi og "ro" over seg, mens realtime har mer action og fart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hehe, skjønner skuffelsen. Selv liker jeg både turbasert og realtime, syns begge måtene har sin sjarm. Turbasert har en del mer strategi og "ro" over seg, mens realtime har mer action og fart. 6921091[/snapback] Joda, liker turnbased spill jeg også. :] Men ble bare så skuffet for jeg trodde det var noe som 99 Nights, pga. den tøffe videoen. Hadde aldri trodd at det var turnbased. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Liker turn-based jeg også. Kan bare ikke fordra random battles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå