Espein Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Her om dagen knakk den firkantede plastikk holderen som holder fast CPU kjøleren min. Det var bare en liten bit men uansett så nå vil ikke cpu kjøleren sitte fast :/ Den knakk der det sitter fast sånn klype så den ikke faller av hovedkortet... Det jeg liksom er ute etter er den plastikk holderen som holder fast cpu kjøleren, fordi jeg orker liksom ikke å kjøpe helt ny kjøler heller bare pga det, dessuten vet jeg ikke om jeg får med den delen jeg trenger heller. Vet ikke om dere skjønner hvilken "firkantede plastikk holder" jeg er ute etter, men den plasseres rundt CPU'n. Det jeg håpa på var at noen kunne finne et butikk der de hadde det, så jeg slipper å kjøpe en helt ny kjøler... Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 er det pentium 4 s478 du har? I så fall så følger ikke den rammen med kjøleren men med hovedkortet... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tviler på at det er et stort marked for løse slike deler. en ting du kan gjøre er og kjøpe et superbillig brukt HK et eller annet sted og bruke plast ramma fra det. eller så kan du sikkert spør de som produserer de greiene (sikkert Foxconn) om det er mulig og få tilsendt en slik, det er sikkert ikke så alt for dyrt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Riktig, det er socket 478 ja. Det er mulig jeg har en extra fra gamle hovedkortet men jeg usikker, får prøve å se om jeg får lykken med superduper lim Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hehe ja kan vell kansje virke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå