frode_20 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei. Jeg trenger tips til et video redigeringsprogram som rett og slett ruler. Dette programmet trenger ikke å være gratis, det jeg skal bruke dette til er å lage en bra film med gode film effekter. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har du sett denne? Ein del effektar, som eksplosjonar og lyssverd, er kanskje lettare å lage i eit program spesielt til slikt. Til dømes EffectsLab. Du finn link omlag nederst i den tråden. Lenke til kommentar
Chrysanthemum Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei.Jeg trenger tips til et video redigeringsprogram som rett og slett ruler. Dette programmet trenger ikke å være gratis, det jeg skal bruke dette til er å lage en bra film med gode film effekter. På forhånd takk. 6873461[/snapback] DVD LAB PRO det virker! Chrysanthemum Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) DVD LAB PRO det virker! Til å lage DVDar, men ikkje til å redigere noko særleg... Endret 16. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå