Chris_lox Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har holdt meg til winamp i laaang tid, men vil gjerne prøve noe nytt. Så hva er det beste lydavspillingsprogrammet? (med begrunnelse) Lenke til kommentar
snarius Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Likar iTunes eg. Oversikteleg og pent. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Okay, hvordan er det med tanke på minnebruk? Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 iTunes suger minne! Bruker Winamp 5 her. 1,5mb minne når den er minimert til tray. Kjører da uten modern skin support fordi det tar en del minne. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Winamp classic <3 Lenke til kommentar
radiated Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Winamp er det beste etter min mening... Enkelt å bruke, og mange muligheter hvis man trenger det. Winamp støtter f.eks diverse formater (f.eks FLAC) enkelt gjennom plugins, så det er et av de mer fleksible på den måten. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Grunnen til at jeg vil bytta fra winamp er fordi av en eller annen grunn så fungerer ikke play/pause, stop, og skifte sanger knappene på det nye hiper keyboardet mitt. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 jeg bruker mediamonkey fordi det er oversiktlig og bruker 22 108 kb går an og sortere etter det meste Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Hmmm. test itunes nå. Som sagt har jeg kjøpt meg keyboardet fra hiper LINK: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323234 og disse play/pause knappene funker fint i itunes, men ikke når jeg minimerer programmet eller ikke har det "aktivert". Noen som har noen tips på hvordan jeg kan få disse knappene til å funke skikkelig sånn at jeg kan skifte sang uten å måtte maksimere itunes igjen? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Winamp classic <3 6874130[/snapback] Støttes. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Finnst det drivere til tastaturet? mitt logitech internett navigator treng det for at medietastene skal fungere som de skal. Liker godt iTunes, ryddig og greit, sjølv om det bruker mykje ressurser. Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Grunnen til at jeg vil bytta fra winamp er fordi av en eller annen grunn så fungerer ikke play/pause, stop, og skifte sanger knappene på det nye hiper keyboardet mitt. 6874159[/snapback] Noe som heter Global Hotkeys Funker fjell. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Har Jet Audio som funker utrolig bra! Enkelt å hente inn sanger, lage egne spillelister, film, og mange alternativer når det kommer til innstillinger. Har hatt både Itunes (for mye dilldall etter min mening), Winamp, Wimdows Media Player, Realplayer osv. men likte Jet Audio best egentlig. Spiller av det meste av filformater også. Jet Audio Endret 16. september 2006 av jurgeeen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 VLC..veldig bra..Gomp player er også veldig bra. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 JetAudio Genialt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Takk for tipset om global hotkeys! (og selvfølgelig alle andre ) Gikk inn i options i winamp og gjorde noen justeringer og fikk det til! Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Flott! Winamp FTW! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Hmmm... det eneste de kunne tatt seg tid til å fikse er at man ikke kan bruke gamle playlister hvis man installerer ny versjon Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hmmm... det eneste de kunne tatt seg tid til å fikse er at man ikke kan bruke gamle playlister hvis man installerer ny versjon 6874951[/snapback] åhh? merkelig. Alle playlist er jo .m3u, skal da funke. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 jeg bruker mediamonkey fordi det er oversiktlig og bruker 22 108 kbgår an og sortere etter det meste 6874187[/snapback] Det er jo ganske mye minne da. Bruker også WinAmp til musikk, har alltid gjort det og synes det er helt genialt. De rotet litt med versjon 3, men i 5en kom det seg igjen, så jeg satt lenge med versjon 2.76. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå