feed Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har bestilt en slik fra ebay som er rev. 03. Er det noen som vet forskjell på disse to? Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg ville heller bestilt direkte fra Dell, da det ofte kan være skader på elektronikk produkter fra eBay, og farer for såkalt "scam" - men det er jo opp til deg. The only changes made to the 2407WFP A03 were language fixes in the OSD (On Screen Display). Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) The only changes made to the 2407WFP A03 were language fixes in the OSD (On Screen Display). Akkurat det der har jeg veldig liten tro på, da rev. A02 fremdeles har meget synlig banding både i gaming og multimedia mode. Endret 16. september 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det får jo bli opp til det da TommyTheGun, jeg er mer enn sikker på at de som har skiftet fra 02 til 03 har opplevd en såkalt placebo-effekt. Denne meldingen kommer fra Dell Community Forum, så det er en offisiell melding, kommer ikke fra gubben i bakgården. Lenke til kommentar
feed Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 bestilte fra dell først, men når ventet leveringstid var fra 2-3 uker syntes jeg det var litt i det lengste laget. Kansellerte derfor ordren og bestilte gjennom ebay. Det sparte jeg 2500,- på og i tillegg helt sikker kjappere leveringstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå