Jonhei Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hei! Har en Golf III 93-modell, men dette gjelder jo egentlig alle andre biler. Det jeg lurer på er hva man kan gjøre med biler (jeg tenker da på reperasjoner, styling, og alt annet) som ikke koster noe? Har ikke noe penger, men har veldig lyst til å gjøre noe med bilen min nå.. Kanskje et litt dumt spøsmål, men men... mvh Jonhei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Pappstyling kanskje? Trur ikkje det er stort du kan gjere som vil koste null og niks. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Du kan jo gi den en grundig vask Bde utenpå og inni. Ser mye finere ut da. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Som sagt ovenfor. Vask og poler bilen, gi dekk og felger en god skrubb også så gummien blir svart og frisk. Da ser den straks langt bedre ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Som sagt ovenfor. Vask og poler bilen, gi dekk og felger en god skrubb også så gummien blir svart og frisk. Da ser den straks langt bedre ut. 6877325[/snapback] Er ikkje gratis med vaskemiddel, poleringsmiddel, poleringsklut osv... Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 sånnsett er ingenting gratis... Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mal bremsecaliperne røde hvis du har felger så de synes igjennom. Det gjør litt med utseendet. Ventilhetter i aluminium til 20 kroner på Biltema er også litt tøft. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvis du har felger? Tenkte alle hadde felger jeg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ventilhetter i aluminium til 20 kroner på Biltema er også litt tøft. 6892992[/snapback] Eller stjel de fra noen andre som har det, slik som noen gjorde med meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Haha, du er tøff når du stjeler ventilhetter til 20 kroner frå ein annan bil! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mal bremsecaliperne røde hvis du har felger så de synes igjennom. Det gjør litt med utseendet. Ventilhetter i aluminium til 20 kroner på Biltema er også litt tøft. 6892992[/snapback] Temaet var vel "ting man kan gjøre på biler som er gratis", ikke "ting man kan gjøre på biler som er harry". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå