Gjest Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 For noen bestemmer nok musikksmaken klesstilen dems, men nå for tiden er alle helt forvirret da. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hva med oss som hører på metall sto ikke noe om oss noen som vet noe om de?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hva med oss som hører på metall sto ikke noe om oss noen som vet noe om de?? 6876784[/snapback] Du eksisterer ikke. hehe Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jada, tok testen jeg også. Hvordan kan de egentlig definere en person som liker opptil flere musikksjangre? Som Klassisk, Opera, Hard Rock, Jazz, Blues osv. Skal sies at jeg overall er mest fornøyd med klassisk og satte dette også opp som favorittmusikk. Endret 16. september 2006 av HenHau Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Møkkatest! Hadde mett av sjangre som jeg ikke hadde peilng på var og bare to under rock/metal Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Uff, da har hun rett da allikevel jenta som først på 80-tallet påstod ovenfor meg at gutter som spilte heavy og tungrock fikk sine seksuelle behov oppfylt gjennom musikken og ikke med damer. Og jeg som ennå ikke er gift. Lenke til kommentar
merkur Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kanskje fordi jeg hører på mange forskjellige sjangere at jeg aldri har funnet ut hvem jeg er? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 For en rar test :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå