Jarmo Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hva mener dere? http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/16/476906.html Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg hører for det aller meste på Hip-Hop. Men jeg er ikkno wannabe gangster. Bare litt bråkmaker.. Så for min del er det kanskje feil. Men jeg veit at de fleste som hører på Hip-Hop bryter loven på rekke og rad.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Eg ville nå heller sagt at kven du er bestemmer musikksmaken din. Eg har pløyd gjennom ein del musikksjangre utan at det påvirka meg spesielt. Musikksmaken var derimot eit resultat av min dåværande personlighet. At du til ei grad kan putte folk i boksar på grunnlag av musikksmaken er riktig, men som alltid finnes det ingen regel. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Er heller omvendt føler jeg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Dette stemmer jo absolutt, ALLE vet jo at ALLE som hører på Rock er Satanister Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Litt artig at Dagbladet "glemte" å ta med at klassisk-lyttere liker å røyke cannabis. Kanskje den ble for drøy for folk flest? Man må passe på hvem man støter vettu! Ellers avslørte undersøkelsen at klassisk-diggere også digger å røyke cannabis. Minst én fjerdedel av dem hadde prøvd å røyke. Blues-folket skal heller ikke føle seg for trygge. Undersøkelsen viser nemlig at de er mer utsatt for å få bot for å kjøre i påvirket tilstand. Kulturo.no artikkel Endret 16. september 2006 av eMPea Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 man kan jo se noen som er helt opphengt i hvordan de skal være i forhold til musikken man hører på, men generelt vil jeg si at ikke dette stemmer. (hvertfall ikke der jeg bor ) Lenke til kommentar
stout Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Dagbladets overskrift er helt klart 103% korrekt. Det er selvfølgelig sånn at musikksmaken bestemmer hvem du er, ikke at personlighet, oppvekst og sosial tilhørighet gir utslag i bl.a. musikksmaken. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Er heller omvendt føler jeg. 6873060[/snapback] Må si meg enig der... Driver forresten å tar testen nå, herregud, de har listet opp utallige unga-bunga-sjangre som ingen har hørt om, de har til og med ett alternativ som heter "R&B" og ett annet som heter "Rythm & Blues", men bare ett alternativ med metall, og den heter i tillegg "Rock/Heavy Metal"... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Dagbladets overskrift er helt klart 103% korrekt.Det er selvfølgelig sånn at musikksmaken bestemmer hvem du er, ikke at personlighet, oppvekst og sosial tilhørighet gir utslag i bl.a. musikksmaken. 6873367[/snapback] Helt enig, nå må jeg gå å ri lynet... (Metalica) Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hvis musikk er en viktig del av livet ditt så tror jeg sikkert du kan se enkelte sammenhenger mellom personlighet/oppførsel og musikksjanger. Og så ble jeg nysjerrig på en sak: Hvordan er stereotypen som liker indie rock som f.eks. Interpol, The Strokes, Every Move A Picture, Bloc Party, The Killers mv.?? Endret 16. september 2006 av stian-hg Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Alle gangstas hører jo på HipHop/rap. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Alle gangstas hører jo på HipHop/rap. 6874825[/snapback] Men er alle som hører på HipHop og Rap gangstere? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det sa jeg heller ikke. Og så ble jeg nysjerrig på en sak: Hvordan er stereotypen som liker indie rock som f.eks. Interpol, The Strokes, Every Move A Picture, Bloc Party, The Killers mv.?? 6874821[/snapback] Hår litt lengre enn ørene. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg vil heller snu på det og si "Hvem du er bestemmer musikksmaken". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hadde vært morsomt å høre hva de hadde sagt om meg, jeg hører på både hiphop, rock, metal, av og til klassisk, electronica, + +. Lenke til kommentar
holtapp Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Dette er vel rett og slett plagiat av Bordieu(?). Og ekstremt stereotypisk. Men det er jo litt artig at jeg er både kriminell, dophue og har IQ over gjennomsnittet. Nei, slike sosiale kart har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg synes dette virket ganske riktig jeg. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Dette stemmer jo absolutt, ALLE vet jo at ALLE som hører på Rock er Satanister 6873079[/snapback] Haha. Jeg hører på en god del metall, men er ikke noe hardbarka metalhead av en satanist av den grunn. Endret 16. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 dance-fans bruker mer narkotika og har flere sexpartnere enn folk som hører på country. tjaa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå