jherland Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Står "Hard Dance Mania" eller Dr Dres "The Chronic" i CD-hylla er sjansen stor for at du har prøvd narkotika og hatt mange sex-partnere. Elsker du derimot "Les Miserables" er du nok svigermors drøm. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jeg vet at det er fordommer og slike ting, men jeg er ikke så fryktelig overrasket... Men jeg ble mer overrasket over dette: klassisk-diggere også digger å røyke cannabis. Minst én fjerdedel av dem hadde prøvd å røyke Endret 16. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Da er jeg svigermors drøm i alle fall. Haha. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg vet at det er fordommer og slike ting, men jeg er ikke så fryktelig overrasket...Men jeg ble mer overrasket over dette: klassisk-diggere også digger å røyke cannabis. Minst én fjerdedel av dem hadde prøvd å røyke 6873106[/snapback] Kankskje høyt utdannede er overrepresentert i klassisk-gruppen? Og det er jo litt eksprimentering med lette narkotikum i studietiden for mange. AtW Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg ville tro prog-rock-folk eller folk som hørte på 60-talls/70-talls-musikk ville toppe listen, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg