Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken trådløskanal bør jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjør på kanal 9 du :)

Har du oppgradert til DD-WRT v23 SP2 forresten? Funker fint her nå! Måtte ta en ordentlig reset av routeren først (Holde inne resetknappen i 10 sek), så funka det fint :)

Fikk ikke tilgang til web først, men det ordna seg når jeg reseta den helt.

Utrolig fet funksjon om du har en WRT54GL eller en nyere WRT54G, så kan man trykke på SES-knappen for å slå av/på WLAN. Synes funksjonen var genial.

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar

Har du oppgradert til DD-WRT v23 SP2 forresten? Funker fint her nå! Måtte ta en ordentlig reset av routeren først (Holde inne resetknappen i 10 sek), så funka det fint :)

Utrolig fet funksjon om du har en WRT54GL eller en nyere WRT54G, så kan man trykke på SES-knappen for å slå av/på WLAN. Synes funksjonen var genial.

6873686[/snapback]

Må bare få sagt at den funksjonen har hyperwrt hatt siden Tofu drev å utvikla den ;)

Lenke til kommentar

6873686[/snapback]

Hallo igjen MrGlenn.

Jepp kjører sp2 jeg å nå, på alle 3 av routerne mine. Har heller ikke hadd noen nevneverdige overgangs problemer egentlig, funker bra dette. Samt at det er greit at jeg nå får bruke wpa :thumbup:

Hoved router`n har ses knapp, men var ikke klar over det nei.

Takk for hjelp av kanal valg alle :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...