KenBjork Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Morn folkens. Lurer bare på en liten ting, naboene mine sine trådløsenett sender i respektive: ch 1 ch 3 ch 6 ch 11 Hvilken kanal bør jeg velge å kjøre på mine routere (3stk i wds)? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) ch8 . Endret 16. september 2006 av taz Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ja jeg ville si det samme, bare hold deg til 8 eller 9, altså så langt unna de andre som mulig. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Takk for den dere Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har en venn som bruker trådløst på kanal 6 Det gjør også de 4 naboene hans, så det går som sirup der ^^ Ta hva som helst, bare ikke kanal 6 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Kjør på kanal 9 du Har du oppgradert til DD-WRT v23 SP2 forresten? Funker fint her nå! Måtte ta en ordentlig reset av routeren først (Holde inne resetknappen i 10 sek), så funka det fint Fikk ikke tilgang til web først, men det ordna seg når jeg reseta den helt. Utrolig fet funksjon om du har en WRT54GL eller en nyere WRT54G, så kan man trykke på SES-knappen for å slå av/på WLAN. Synes funksjonen var genial. Endret 16. september 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
kulis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kjør på kanal 9 du Har du oppgradert til DD-WRT v23 SP2 forresten? Funker fint her nå! Måtte ta en ordentlig reset av routeren først (Holde inne resetknappen i 10 sek), så funka det fint Fikk ikke tilgang til web først, men det ordna seg når jeg reseta den helt. Utrolig fet funksjon om du har en WRT54GL eller en nyere WRT54G, så kan man trykke på SES-knappen for å slå av/på WLAN. Synes funksjonen var genial. 6873686[/snapback] Må bare få sagt at den funksjonen har hyperwrt hatt siden Tofu drev å utvikla den Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Kjør på kanal 9 du Har du oppgradert til DD-WRT v23 SP2 forresten? Funker fint her nå! Måtte ta en ordentlig reset av routeren først (Holde inne resetknappen i 10 sek), så funka det fint Fikk ikke tilgang til web først, men det ordna seg når jeg reseta den helt. Utrolig fet funksjon om du har en WRT54GL eller en nyere WRT54G, så kan man trykke på SES-knappen for å slå av/på WLAN. Synes funksjonen var genial. 6873686[/snapback] Hallo igjen MrGlenn. Jepp kjører sp2 jeg å nå, på alle 3 av routerne mine. Har heller ikke hadd noen nevneverdige overgangs problemer egentlig, funker bra dette. Samt at det er greit at jeg nå får bruke wpa Hoved router`n har ses knapp, men var ikke klar over det nei. Takk for hjelp av kanal valg alle Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) kulis: Har aldri likt HyperWRT + thibor, den er jo enda i beta så vidt jeg vet. (Hyperwrt) DD-WRT har uansett MYE mer funksjoner enn den. KenBjork: Okei, det er bra! Endret 16. september 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå