potetgullmannen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hei skal kjøpe meg headsett nå.. mine koss sb 45 knakk på den ene siden umulig og lime eller noe og kviteringen på dem fra spaceworld er borte derfor kjører jeg bruk og kast genrasjonen for hva det er verdt og skal kjøpe meg nye.. kunne tenke meg og bruke kasnje rundt 500 kr.. gjerne bestille på nett jeg vil ha noen som gjenngir bra lyd! driter i hvor tunge de er etc siden jeg bare skal bruke dem sammen med pcen.. ledningen trenger bare og være 10 cm+ (alle har vel ca det men hørt om folk som klager oveer korte ledninger ) siden jeg har eksternt lydkort rett ved tastuaturet uansett så comeon! kjør på med forslag! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) hei skal kjøpe meg headsett nå.. mine koss sb 45 knakk på den ene siden umulig og lime eller noe og kviteringen på dem fra spaceworld er borte derfor kjører jeg bruk og kast genrasjonen for hva det er verdt og skal kjøpe meg nye.. kunne tenke meg og bruke kasnje rundt 500 kr.. gjerne bestille på nett jeg vil ha noen som gjenngir bra lyd! driter i hvor tunge de er etc siden jeg bare skal bruke dem sammen med pcen.. ledningen trenger bare og være 10 cm+ (alle har vel ca det men hørt om folk som klager oveer korte ledninger ) siden jeg har eksternt lydkort rett ved tastuaturet uansett så comeon! kjør på med forslag! 6872688[/snapback] Sitter du med hodet helt nede ved tastaturet? Steel Sound 5h er et godt alternativ og har kommet godt ut i tester. Jeg har de selv, og er kjempefornøyd. Endret 16. september 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Sennheiser PC 150. 10cm var nok ein overdrivelse, eit headset kan ha alt frå 0,5 til 3+ meter kabel, i følge prisguiden har PC 150 3 meter, er kanskje litt i lengste laget. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Icemat Siberia, koster 495,- på databutikken. Gode å ha på, bra lyd og fett design. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 er faktisk ikke overdrivelse.. sitter i en dyp stressless og pulten er alt for høy så sitter med hendene på høyde med nakken men så bra ut de sinnheiser tar nokk dem takk for hjelpen Lenke til kommentar
dup Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Låner denne tråden litt jeg.. Er i samme situasjon selv. Har hatt Koss SB45 i over et år, men nå tok de kvelden (lyd på ett øre bare). Så jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe de samme, er i grunn passe fornøyd, blir bare litt sliten og svett på øra etter å ha brukt dem et par timer. Eller er det verdt å gå for de Senneiser PC 150? Jeg mener, sb 45 koster sånn ca drøye 300, mens pc 150 koster 550 på Netshop. Spørsmålet oppsummert: Er det verdt å betale de ekstra hundrelappene for Sennheiser PC 150 kontra Koss sb 45?? PS! Er ikke sånn super-gamer eller noe, men liker å spille litt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Eg meiner så absolutt det, lyden i PC 150 er betre, kvaliteten på mikrofonen veit eg ikkje noko om, men eg synest også at PC 150 er mykje meir behagelig enn SB45. Det beste hadde vært om du kunne testa dei i ein butikk, noko som desverre ikkje er så lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå