phewBAR Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Har vært lite snakk om dette spillet på Gamer.no, men det er kanskje ikke så rart med tanke på hvor liten denne type underholdning er her i landet. Men jeg personlig følger med på WWE hver uke, og gleder meg veldig til dette kommer ut! Og siden det spillet her ikke kommer til PS3 kan det vel ikke bli noe særlig krangling... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 PS3 version ble cancelled halveis ferdig Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) PS3 version ble cancelled halveis ferdig 6872553[/snapback] the PlayStation 3 version of SmackDown vs. Raw 2007 was cancelled mid-way through development because it was not progressing fast enough to release concurrently with other platform editions. Sony fans for det dog på PS2 hvor det også ser overraskende bra ut! PS2 vs X360 Imponerende av den gamle traveren! Endret 16. september 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ryktes om at på 360 versjonen så kan du scanne inn ditt ansikt med Live Vision kamera. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Når kommern?? 6874057[/snapback] Europe: October 13, 2006 ifølge IGN.. menne, jeg finner ikke release dato for ekstra bekreftelse på noen andre sider.. så ta det med en klype salt.. November engang hadde jeg tippet på.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ot spm til deg som har laget posten hvor kan du se på wwe kamper på tv da elsker den sporten jeg og men den er jo borte fra tv jo Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ot spm til deg som har laget posten hvor kan du se på wwe kamper på tv da elsker den sporten jeg og men den er jo borte fra tv jo 6877153[/snapback] Var gode tider det før når vi hadde Sky og pleide å vise det hver helg. Du må nok skaffe deg utenlandske kanaler(Sky bl.a viser fortsatt) Ellers går det ann å laste ned fra nettet(om du googler litt) Jeg selv pleier å laste ned:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Haha, eg husker det var eit slikt wrestilingspill på PSX i si tid. Der man kunne vere ein klovn som bla. kunne gi støt så det holdt til motstanderene. Det spillet var meget underholdenes den gang. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 blir kult med et ordentlig wrestlingspill i tillegg til rumbling roses ( -_- ) til 360, håper i det minste det blir OK-underholdning Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ot spm til deg som har laget posten hvor kan du se på wwe kamper på tv da elsker den sporten jeg og men den er jo borte fra tv jo 6877153[/snapback] Var gode tider det før når vi hadde Sky og pleide å vise det hver helg. Du må nok skaffe deg utenlandske kanaler(Sky bl.a viser fortsatt) Ellers går det ann å laste ned fra nettet(om du googler litt) Jeg selv pleier å laste ned:) 6877267[/snapback] noen sider du kan anbefale eller?? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ot spm til deg som har laget posten hvor kan du se på wwe kamper på tv da elsker den sporten jeg og men den er jo borte fra tv jo 6877153[/snapback] Var gode tider det før når vi hadde Sky og pleide å vise det hver helg. Du må nok skaffe deg utenlandske kanaler(Sky bl.a viser fortsatt) Ellers går det ann å laste ned fra nettet(om du googler litt) Jeg selv pleier å laste ned:) 6877267[/snapback] noen sider du kan anbefale eller?? 6878375[/snapback] Tror kanskje det bir dumt å nevne navn her, men torrent er et bra sted å lete fra:) Ellers er jo det mulig å abonnere på WWE sin side og få med seg alt. www.wwe.com Lenke til kommentar
The1 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Når kommern?? 6874057[/snapback] Ifølge play.com og tothegame.com er lansering satt til 10 november i europa. Og angående PS3 versjonen, har den vireklig blitt droppet? Leste ett sted at den blir forsinket til våren '07. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå