khorne Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei! Jeg ønsker tilbakemelding på disse 3 bildene. Alt som er feil vil jeg vite om! Bildene ble tatt i en hage på Røsnæs i Danmark. Av godt over 500 bilder ble nok disse 3 de mest interresante. Kameraet er et Canon Powershot S70. Veldig vanskelig å ta makrobilder av insekter med dette. Jeg måtte snike kameraet innpå dyrene og håpe at komposisjon og fokus og alt ble sånn nogenlunde uten å egentlig ha noen særlig kontroll. Hilsen Eigil Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Likte spesielt det i midten, med den grønne billa. Bra fokus og veldig fine farger. Fargene var veldig friske i det bildet, nesten så jeg får lyst på noe å drikke av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Enig med Redhead; den grønne billa på den gule fruktgreia er veldig fresht og definitivt det beste synes jeg. Ser nesten ut som en kjempebille på en bitteliten planet Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Likte spesielt det i midten, med den grønne billa. Bra fokus og veldig fine farger. Fargene var veldig friske i det bildet, nesten så jeg får lyst på noe å drikke av en eller annen grunn 6872269[/snapback] Okay.. look at the bloody date! Det er fredagskveld.. og du synes det er litt rart at du har litt lyst på noe å drikke? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Likte spesielt det i midten, med den grønne billa. Bra fokus og veldig fine farger. Fargene var veldig friske i det bildet, nesten så jeg får lyst på noe å drikke av en eller annen grunn 6872269[/snapback] Okay.. look at the bloody date! Det er fredagskveld.. og du synes det er litt rart at du har litt lyst på noe å drikke? 6872281[/snapback] hehe, tenkte mer at jeg fikk lyst på no juice elns. Men når du nevner det, så fikk jeg lyst på litt andre ting også Lenke til kommentar
khorne Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Takk for svar! Det settes pris på. Jeg legger ved et bilde til. Hodet til denne var egentlig ikke i fokus, så det er noe postprosessering her. Jeg styret en del for å prøve å få blikket til å havne på edderkoppen og ikke på den greia oppi venstre hjørnet. Jeg håper ikke justeringene ble for åpenbare. Det finnes knapt nok noe verre enn bilder som man ser er tukla med. Dette var forresten et aggresivt lite svin! Den prøvde å gå til angrep på kameraet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå