eplemann Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei ! Jeg kjøpte akkurat en Nexus 120mm vifte som jeg koblet til hovedkortet. Og jeg ser på Everest at den går i ca. 3200rpm, og det er jo litt vel.. Trenger et program jeg kan stille ned på det i. Noen som vet ? Takker for svar:) Lenke til kommentar
eplemann Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Ok, leste at jeg kunne bruke speedfan til å styre viftene, men kan noen fortelle meg hvor? prøver å sette den prosenten på den viften med den bare kjører på i 3200rpm :\ Lenke til kommentar
eplemann Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 bumpbumpbumpbumpbump Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kjøp en Zalman ZM-MFC1 da får du 4 trinnløse styringer og 2 styringer som kan reguleres med enten 5 eller 12v.Pluss at du får en coolt blått lys i form av leds på pc en din. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Eller prøv andre viftekontakter på HK. Det er ikke alltid at alle kan reguleres med programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå