Prunto Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har kjøpt nytt kabinett men på hovedkortet så passer ikke power ledd inn:S den har liksom 3 hull men det er kun beregnet 2 pinner til den pluss at de er liksom koblet sånn x0x der hvor det er x er det kabel:S skjønner ikke hvordan jeg skal få dette til.... Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
Prunto Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har dette Hovedkortet: MSI KM3M-V (MS-7061) / KM4M-L (MS-6734 v1) / KM4AM-L (MS-6734 v2) / MS-6786 Kabinettet er Apluscase Qubic Sort Midi tower På forhånd takk Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hmm.. vet ikke om det finnes noe overgang 3pin til 2pin.. Fant ikke noe på microplex. På mitt hk er det 3pins power ledd ja.. Da må du vel droppe det led-lyset.. Lenke til kommentar
Prunto Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 JA får vel gjøre det gjør egentlig ikke så veldig mye:P takk for hjelpen:D Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har kjøpt nytt kabinett men på hovedkortet så passer ikke power ledd inn:S den har liksom 3 hull men det er kun beregnet 2 pinner til den pluss at de er liksom koblet sånnx0x der hvor det er x er det kabel :S Ta ei synål og vipp opp ei lita plastleppe som låser den ene kabelen fast i kontakten, dra ut og flytt den over til sporet i midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå