akristina92 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei. Tenkte jeg skulle gi Opera en dag eller to, slik at jeg får se om den duger (Firefox er ganske så ustabilt innimellom, og den sluker minne). Da lurer jeg på om jeg kan importere histore og bokmerker fra Firefox til Opera? Og i så fall; hvordan? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I Opera: Fil > Import og eksport > Importer Netscape/Firefox-bokmerker Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) I Opera: Fil > Import og eksport > Importer Netscape/Firefox-bokmerker 6872299[/snapback] Takk, men så var det denne historien. Går det an? EDIT: Jeg lurer òg på om det er en snarveistast for å bla igjennom tabs -- er det det? Endret 16. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Historie tviler jeg på at du kan importere, men kanskje noen vet. Snarveier kan du sette som du selv vil, men default så er 1 og 2 fram og tilbake i tabs. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 EDIT: Jeg lurer òg på om det er en snarveistast for å bla igjennom tabs -- er det det? 6872890[/snapback] prøv ctrl+tab eller bruk tallene 1 og 2. Selv synes jeg det er mest effektivt å høyreklikke+scrolle med musa mellom tabsene, spesielt etter at jeg i options (alt+p) setter fanene til å scrolle i samme rekkefølge som de er listet opp i opera (istedenfor etter sist brukte). En annen morsom funksjon er å legge til bilde av siden når man scroller: opera:config#thumb <- dobbelklikk på thumb, gå til adresse Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 EDIT: Jeg lurer òg på om det er en snarveistast for å bla igjennom tabs -- er det det? 6872890[/snapback] prøv ctrl+tab eller bruk tallene 1 og 2. Selv synes jeg det er mest effektivt å høyreklikke+scrolle med musa mellom tabsene, spesielt etter at jeg i options (alt+p) setter fanene til å scrolle i samme rekkefølge som de er listet opp i opera (istedenfor etter sist brukte). En annen morsom funksjon er å legge til bilde av siden når man scroller: opera:config#thumb <- dobbelklikk på thumb, gå til adresse 6873682[/snapback] Ah, genialt! Kom gjerne med flere lure tips og triks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå