Gå til innhold

Sliter med Dårlig FPS i spill


Anbefalte innlegg

siden du har dual core så må vel kanskje sette affinity...vet ikke hvordan det er i cs:s mn d kan være årsaken d får iværtfall wc3 til å lagge sinnsykt...

bare gå i oppgavebehandling når spillet kjører,høyreklikk prosessen og sett affinniteten til å være en kjerne...

7030163[/snapback]

Kan bekrefte dette, CS:S er ett av få spill som virkelig trøbler med dobbeltkjerner. HER er en tråd med alt du trenger å vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
siden du har dual core så må vel kanskje sette affinity...vet ikke hvordan det er i cs:s mn d kan være årsaken d får iværtfall wc3 til å lagge sinnsykt...

bare gå i oppgavebehandling når spillet kjører,høyreklikk prosessen og sett affinniteten til å være en kjerne...

 

CS-Source kjører helt fint med Dual Core...hvis du har vert sync på så kan du få lugge byger til tider..det opplevde jeg når jeg hadde innstallert CS-Source og skjønte ingenting av hvorfor dette skjedde..Siden jeg har en passe oppdatert maskin..slå av vert sync..og flyten er så smooth som det kunne bli :D

Lenke til kommentar
siden du har dual core så må vel kanskje sette affinity...vet ikke hvordan det er i cs:s mn d kan være årsaken d får iværtfall wc3 til å lagge sinnsykt...

bare gå i oppgavebehandling når spillet kjører,høyreklikk prosessen og sett affinniteten til å være en kjerne...

 

CS-Source kjører helt fint med Dual Core...hvis du har vert sync på så kan du få lugge byger til tider..det opplevde jeg når jeg hadde innstallert CS-Source og skjønte ingenting av hvorfor dette skjedde..Siden jeg har en passe oppdatert maskin..slå av vert sync..og flyten er så smooth som det kunne bli :D

7035982[/snapback]

 

 

vsync er AV...

 

offcourse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...