Saftis Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 siden du har dual core så må vel kanskje sette affinity...vet ikke hvordan det er i cs:s mn d kan være årsaken d får iværtfall wc3 til å lagge sinnsykt...bare gå i oppgavebehandling når spillet kjører,høyreklikk prosessen og sett affinniteten til å være en kjerne... 7030163[/snapback] Kan bekrefte dette, CS:S er ett av få spill som virkelig trøbler med dobbeltkjerner. HER er en tråd med alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Instaler denne , det hjelper på de programmene som ikke støtter dualcore . http://www.amd.com/us-en/assets/content_ty...ities/Setup.exe Lenke til kommentar
Alakazamz Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Instaler denne , det hjelper på de programmene som ikke støtter dualcore . http://www.amd.com/us-en/assets/content_ty...ities/Setup.exe 7030320[/snapback] i will traaay takk for tips Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 siden du har dual core så må vel kanskje sette affinity...vet ikke hvordan det er i cs:s mn d kan være årsaken d får iværtfall wc3 til å lagge sinnsykt...bare gå i oppgavebehandling når spillet kjører,høyreklikk prosessen og sett affinniteten til å være en kjerne... CS-Source kjører helt fint med Dual Core...hvis du har vert sync på så kan du få lugge byger til tider..det opplevde jeg når jeg hadde innstallert CS-Source og skjønte ingenting av hvorfor dette skjedde..Siden jeg har en passe oppdatert maskin..slå av vert sync..og flyten er så smooth som det kunne bli Lenke til kommentar
Alakazamz Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 siden du har dual core så må vel kanskje sette affinity...vet ikke hvordan det er i cs:s mn d kan være årsaken d får iværtfall wc3 til å lagge sinnsykt...bare gå i oppgavebehandling når spillet kjører,høyreklikk prosessen og sett affinniteten til å være en kjerne... CS-Source kjører helt fint med Dual Core...hvis du har vert sync på så kan du få lugge byger til tider..det opplevde jeg når jeg hadde innstallert CS-Source og skjønte ingenting av hvorfor dette skjedde..Siden jeg har en passe oppdatert maskin..slå av vert sync..og flyten er så smooth som det kunne bli 7035982[/snapback] vsync er AV... offcourse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå