nojac Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Installasjonen av iTunes7 stopper med feilmeldingen "Kan ikke fjerne den gamle versjonen av QuickTime. Kontakt din tekniske støttegruppe" Noen som føler seg kallet til å bli medlem av min støttegruppe? En grunn til at jeg ønsker å oppgradere er at min iTunes 6.0.4 har en tendens til å hakke ved avspilling. Men jeg ser jo her på forumet at flere har dette problemet, også med den nye versjonen. Kanskje programmet rett og slett har blitt for tungt og ressurskrevende? Kjører XP på centrinomaskin med 512 MB RAM. Men ledig diskplass begynner å bli knapp.....ca 2 GB Endret 16. september 2006 av nojac Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva om du avinnstallerer alt som har noe med Quick Time å gjøre, og så prøve igjen? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Vet ikke at jeg har annet enn iTunes som bruker QuickTime. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ikke gjør det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå