Gå til innhold

Wii ikke regionsfri

Sponis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble du egentlig veldig overrasket?

Det er jo ikke akkurat mange bedrifter som vil at vi skal sideimportere.

6871348[/snapback]

Ja, når en President i Nintendo sier den blir regionsfri, blir jeg selvfølgelig overasket når det viser seg at den ikke er det.

6871355[/snapback]

Enig med deg der... Ble faktisk veldig overrasket, syns dette var uprofft og dårlig gjort :cry:

Lenke til kommentar
Ikkje noko stor sak for meg personleg, men litt dumt dersom dei lova det tidlegare.

Er XBox 360 regionsfri, forresten?

Kay

6871738[/snapback]

Det er opp til utgiverne å bestemme om 360-spill skal være sonefrie eller ei (noe som så langt har resultert i at alle(?) Ubi-spill er sonefrie, mens ingen EA).

Tror uansett Wii-kjøpere hadde fått mer igjen for sonefrihet, først og fremst med tanke på alle japanske spill som aldri kommer til Europa. I tillegg så har japanske titler som faktisk kommer til Europa en tendens til å komme veldig, veldig sent.

Lenke til kommentar

Vel, en toppskef (Perrin Kaplan elns) utalte jo at alle førstepersons spill fra Nintendo skulle være regionsfrie. Mens en litt mindre kjent Nintendo-ansatt mente bestemt at Wii ikke skulle være regionsfri. Så hva vet man egentlig? Er noe bekreftet eller avkreftet? Skal man stole på dem som sitter høyest?

Lenke til kommentar
Vel, en toppskef (Perrin Kaplan elns) utalte jo at alle førstepersons spill fra Nintendo skulle være regionsfrie. Mens en litt mindre kjent Nintendo-ansatt mente bestemt at Wii ikke skulle være regionsfri. Så hva vet man egentlig? Er noe bekreftet eller avkreftet? Skal man stole på dem som sitter høyest?

6924568[/snapback]

Det har vel blitt bekreftet flere ganger av nintendo at den ikke er sonefri, tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...