iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Dette er vel det tåpeligste veddemålet jeg har sett på lenge... Lenke til kommentar
illest Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Dette er vel det tåpeligste veddemålet jeg har sett på lenge... 6968794[/snapback] Joa, men han får jo ENORM PR pga sånne tullete ting som det der. Det er jo antakeligvis akkurat det han vil Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Egget er kunst, i Sverige, svenske som kjøpte egget igjen fra KE. Hvem som hadde vunnet, er ganske greit både teoretisk og praktisk, det er Solberg det Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hehe - Sharif som jo normalt fremstår som en veldig hyggelig kar begynner å pådra seg et relativt harry og storkjefta image nå om dagen. 6871174[/snapback] Fyren liker oppmerksomhet og liker å ha det gøy! La han prøve seg sier nå jeg. Morro blir det uansett. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Sharif kjøper (låner) sikkert en versting bil hvis de skal race.. Hadde vært sykt rått å sett race Lenke til kommentar
HEE Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 faen hadde så håpet de skulle ut og kjøre på veien:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå