DargarWhiteFang Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 For maks 3-4 uker siden leste jeg en post her (tror det var i denne kategorien) om en som ville vite hvilke processes han kunne ta bort og hvilke som man må kjøre. Et av svarene gav en link til en side hvor det stod utførlig om emnet. (Husker bl.a. at man -ikke- skulle bruke msconfig for å endre på ting, men et annet windows program, husker ikke hvilket, men man starter det fra "kjør".) Problemet er at jeg ikke finner tilbake til denne artikkelen/siden. Layouten/looken på denne siden var svart bakgrunn, om jeg ikke tar helt feil. Har prøvd å finne denne posten i en halvtime nå mha søk, men er i ferd med å gi opp. Er det noen som husker/hvet hvilken post/link jeg mener? (Det fantes mange forslag til konfigurasjoner, alt fra super optimisert (hvor nesten alt var borte, til og med nett-funksjonalitet og han ikke garanterte at man kunne starte programmer stabilt) til konfigurasjoner med bare små endringer.) Håper på hjelp!! Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Aaah! Fant linken etter å ha browsa manuelt gjennom 16-17 index sider med eldre poster. Tror ikke det var samme post som jeg lette etter, men det var samme link iallefall.. Forsøker meg på å lage noen søke-ord her slik at det blir lettere å finne senere, for andre: Win XP winxp service configuration configurations msconfig services.msc optimize faster system tasks taskmanager task manager unødvendige linken: http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm Så der. Lenge leve tålmodigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå