elektroboy Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg pleier å høre på øystein sunde å syns han drit bra tekster! Er det noen andre her som hører på han eller? De beste låtene syns jeg er, hest er best som pålegg, pendlern, snøfresern! Sikkert mange flere, men kommer ikke på! Har dere noen favoritter? Endret 15. september 2006 av elektroboy Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Unggutt du? Hørt på Øystein Sunde siden tidenes morgen, og de nye platene er elendige i forhold til de gamle... Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Ja, er bare 15år! Er det noe gærent i at jeg hører på det eller!? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 haha, Øystein Sunde har mange rå tekster ja ^^ Orker ikke ramse opp, er jo så mye Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Anbefaler deg å kjøpe "40 beste". Der har du kremen av kremen av låtene til Norges beste ordakrobat (og en av verdens dyktigste gitarister). Endret 15. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den cd'n har vi her i huset.. den er omba ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Omba? Forklar språkbruken din for en gammal kar ... Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det var helt sikkert positivt ment imed at han liker Øystein Sunde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vi hadde en kassett med masse morolåter på når jeg var liten, en sang jeg spilte hele tida het Barkebille-boogie. Den gikk sånn "Barkebillebarkebillebarkebilleboogie (x4)" også noe med "så stopper de opp og spyr bark". Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hmm.. Omba = Noe som er skikkelig bra, tøft, diggbart osv.. Det var helt sikkert positivt ment imed at han liker Øystein Sunde. 6870831[/snapback] hehe, Hu ja.. Jente jeg serru Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Øystein Sunde er Den Ene. Jeg har hatt nærkontakt med ham På en intimkonsert i Volda. Han er Norges morsomste man. Ikke Atle Antonsen eller Bård Tufte. De er i en annen klasse. Hva skjer om du fester en brødskive med syltetøy på ryggen til en katt? Katten lander alltid med beina på bakken og brødskiva lander alltid med toppen ned. Det der må bare prøves. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hmm.. Omba = Noe som er skikkelig bra, tøft, diggbart osv.. 6870852[/snapback] Har du etymologien på g også? Hvordan oppsto ordet? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hmm.. Omba = Noe som er skikkelig bra, tøft, diggbart osv.. 6870852[/snapback] Har du etymologien på g også? Hvordan oppsto ordet? 6870882[/snapback] etymologien? Hørte folk si det på whinerz.com Etter det har jeg starta å si det selv noen ganger Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Fendermarsjen er flott Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det er en sang der han sier "sånn er'e bare" hele tida. Spilte den på Først og sist for 2 uker siden eller no. Finner ikke den sangen. Jeg synes de beste sangene hans er: Snøfresern, kjekt å ha og boltiten. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Det er en sang der han sier "sånn er'e bare" hele tida. Spilte den på Først og sist for 2 uker siden eller no. Finner ikke den sangen. Jeg synes de beste sangene hans er: Snøfresern, kjekt å ha og boltiten. 6871146[/snapback] Hei, ja den er tøff å jeg fant den=) Den ligger på nrk nett tv. Bare søk på sånn er`e bare! Lenke til kommentar
destructo00 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det gikk et program om sunde på nrk for ikke så lenge siden, men finner det ikke igjen på nett tv, noen som vet hva det heter? fikk ikke sett hele :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå