Gozarpz Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei! Endelig skal jeg få kjøpt meg en skikkelig pc. Jeg vil ha, hvertfall muligheten for Core 2. Jeg skal kjøpe kabinett på microplex. Skjerm, tastatur og mus trenger jeg også. Pris for alt uten kabinett bør ikke overstige 8k. Pcen skal brukes til alt mulig. Spill, videoredigering, kontorarb osv. Er ikke sikker på hvor stor skjerm jeg trenger. Ser det ikke er stor prisforskjell på 17" og 19". Jeg har en DVD-brenner liggende, så det trenger jeg ikke. Jeg skulle hatt en strømforsyning, evt om noen kunne anbefalt en fra microplex. Eller der jeg skal kjøpe delene fra. Hvis det blir vanskelig innenfor den oppgitte prisen, kan jeg vel kjøpe en celeron og oppgradere til core 2 når jeg får råd? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=33097 Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Jeg vil ha minst 1024MB RAM, 250GB disk. Tips til skjerm, mus og tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå