Fozzy Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 I programmet add/remove programs står "Microsoft transformal direct x" oppført.Jeg kom i skade for å avinnstallere dette, og fikk problemer med spill i ettertid. Spillene fryser/henger seg. Noen som vet hva dette programmet gjør/hvordan jeg får rettet på det. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Fozzy skrev (2002-10-30 09:47):I programmet add/remove programs står "Microsoft transformal direct x" oppført.Jeg kom i skade for å avinnstallere dette, og fikk problemer med spill i ettertid. Spillene fryser/henger seg. Noen som vet hva dette programmet gjør/hvordan jeg får rettet på det. The DirectX Transform API is a plug-in model that enables you to create animated effects for Microsoft® DirectAnimation® and Microsoft® Windows® applications. It is also a stand-alone set of two-dimensional (2-D) graphics tools for writing graphics applications and procedural surfaces. - Du får vel bare legge inn directx igjen... har aldri hatt den hos meg tror jeg, men bare å prøve å legge inn directx og se om det hjelper Lenke til kommentar
Fozzy Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Takk for svaret, jeg var usikker på om det var noe som måtte være der for at direct x skulle fungerer. Jeg får prøve å legge inn direct x igjen og se om det hjelper. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hehe, trodde et øyeblikk at du hadde avsintallert DirectX, og så lurte på hvorfor ikke spill fungerte... :razz: Da hadde jeg kanskje hatt svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå