Enceladus Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Hvor mye koster det å spille EVE Online? Edit: Jeg har allerede en 14 dagers konto som har gått ut på dato. Planlegger å vekke den opp igjen og starte å spille igjen. Det var jo veldig gøy da jeg drev på. Pluss at jeg idag fikk økt interesse for spillet når jeg hørte om den kommende oppgraderingen til dx10 Endret 15. september 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Eve siden var ned akkurat no så jeg fikk ikke sjekket alle prisene. Det koster $14.95 i måneden. Altså cirka 98 kr eller noe slikt. Det er litt dyrere enn andre mmo spill, men så får du også alle ekspansjoner osv gratis. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Eve siden var ned akkurat no så jeg fikk ikke sjekket alle prisene. Det koster $14.95 i måneden. Altså cirka 98 kr eller noe slikt. Det er litt dyrere enn andre mmo spill, men så får du også alle ekspansjoner osv gratis. 6870991[/snapback] Ok takk for hjelpen, da har jeg betalt og sitter å spiller nå på min gamle konto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå