Gå til innhold

Blitz, bag, og makro til Sony-A100

Anbefalte innlegg

Har nå brukt Sony-a100 "en liten stund", som for så vidt er et kjempegodt kamera. Men jeg trenger litt ekstra ting. Tenkte meg da en ekstra blitz, bag, og makro linse. Skulle gjerne hatt dette så billig som mulig. Jeg har 2 objektiver fra før av, så dette må passe oppi. Makro linse er jeg litt usikk på, siden jeg vet ikke om kit objektiver fungerer fint, istedenfor. Kan noen si noe om dette? Blitz er egentlig greit nok. Trenger ikke noe dyrt noe, og det er også godt mulig jeg klarer meg fint med den innebygde. Jeg vet ikke hva dere mener....

Fyr!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes gode Minolta 50mm og 100mm makrolinser til et par-tre hundre dollar på eBay. Disse er i metallhus. Søk på www.dyxum.com for info om linser til KM-feste.

Kit-linsen er ikke spesielt godt egnet til makro dessverre, selv om det er mulig.

6871014[/snapback]

Er dette til analoge kameraer?

Lenke til kommentar
Finnes gode Minolta 50mm og 100mm makrolinser til et par-tre hundre dollar på eBay. Disse er i metallhus. Søk på www.dyxum.com for info om linser til KM-feste.

Kit-linsen er ikke spesielt godt egnet til makro dessverre, selv om det er mulig.

6871014[/snapback]

Er dette til analoge kameraer?

6871052[/snapback]

De passer til analoge kamera, og fungerer ypperlig med dSLR også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...