Ni kon Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei alle sammen Jeg har endelig klart å rote sammen livet mitt nok til å danne en familie. Dette betyr at jeg må skaffe meg en solid bil. Jeg vurderer sterkt Ford Mondeo 2,0TDCi Titanium 115hk stv M6 stasjonsvogn. Har fått et tilbud på denne med Metalliv lakk Radio/CD Sony Sportspakke - 17" 9x2 alufelg, delskinn, el. 2-veis pass.sete og spor Vinterhjul u/pigg Jeg trenger stasjonsvogn da jeg har en hund på nærmere 60 kg, og han trenger bagasjerommet, hvor vi setter opp et bur. Er det noen som advarer mot dette kjøpet (det er klin ny bil) Jeg har ikke råd til å gå høyere enn 350 k, så dermed detter det en del biler av lasset. Dessuten har jeg ikke behov for å kjøre rundt i Volvo V70, da stort sett alle taxier i Oslo gjør det Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Fattern har en slik bil. Å han er meget fornøyd. Må også si at jeg også er det, har prøvd den. Drar helt fra bånn til slutt. er utrolig fornøyd. Motoren er også sterk. Går på 0.55-0.58 på mila. Veldig bra til en slik bil, og motor. Håper du prøver den. Og får et godt kjøp da. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Takker for svar. Skal ta den ut en helg i starten av oktober for å vurdere den. Gøy å høre at du har en fornøyd far. Drivstoff betyr og VELDIG mye for meg og gøy å høre at den bruker så lite .) Så Ford er med andre ord et akseptabelt merke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå