Irminsûl Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Med en iPod følger det med en hvit plastikkform som passer under spilleren--hva er den til? I tillegg følger det med fem svarte klistrelapper som skal være bak iPod-en; er dette for å ikke ripe opp metallet? Virker nesten meningsløst hvis man ikke bare lar spilleren ligge stille på et flat overflate nesten hele tiden. Hadde tenkt til å kaste disse tingene, men vil høre først hva dere mener. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Plastikksaken antar eg er ein beskyttelsesplugg som skal hindre at koplinga tar skade av fukt eller støt. Klistrelappane kan nok være beskyttelsesgreier ja, det beste er uansett å ha ei god væske til spelaren, den beskyttar mot støt og riper. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Plastikksaken antar eg er ein beskyttelsesplugg som skal hindre at koplinga tar skade av fukt eller støt. Klistrelappane kan nok være beskyttelsesgreier ja, det beste er uansett å ha ei god væske til spelaren, den beskyttar mot støt og riper. 6870007[/snapback] Jeg mener ikke plastikkhetten som passer på enden av USB-kabelen, men den som passer rundt enden av iPod-en. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 den som passer rundt iPoden er til docking vis du kjøper en Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 den som passer rundt iPoden er til docking vis du kjøper en 6877360[/snapback] Nei, jeg tviler på det. Den er kún av plast og spilleren kan ikke stå oppreist på den en gang. På siden står det "10". Skal prøve å få tatt et bilde av den. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 jeg har en iPod selv og jeg fikk intrykk av at denne er til dockingen. det er ingen vits med bilder har en selv :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Denne har ingenting med hardware å gjøre, dette er et MP3-spiller kategorien som er den korrekte kategorien for denne så posten flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg