Gå til innhold

Kommer det noen gang en 2er av EVE Online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på det. Mmo spill får som regel ikke oppfølgere, og spesielt ikke om de er små og har suksess slik som EVE.

Men det kommer en ny stor oppdatering til Eve snart. Den kommer til å bli lansert i mange deler, men en av høydepunktene er en helt ny grafikk motor som skal bringe spillet opp til DX10 heaven. Jeg tror den kommer til å være helt komplett om ca et halvt år, pågrunn av at de gjør det gradvis. Det vil også komme en DX9 oppgradering.

Lenke til kommentar
Tviler på det. Mmo spill får som regel ikke oppfølgere, og spesielt ikke om de er små og  har suksess slik som EVE.

Men det kommer en ny stor oppdatering til Eve snart. Den kommer til å bli lansert i mange deler, men en av høydepunktene er en helt ny grafikk motor som skal bringe spillet opp til DX10 heaven. Jeg tror den kommer til å være helt komplett om ca et halvt år, pågrunn av at de gjør det gradvis. Det vil også komme en DX9 oppgradering.

6870097[/snapback]

Nydelig! Det var helst grafikken jeg hadde i tanken med denne tråden :)

Men for all del grafikken slik den er nå er veldig fin. Men bedre kunne vært bra ;)

Edit:

Fant dette om oppgradering:

http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=323

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Det er planlagt å gjøre grafiske forbedringer i spillet som innebærer at deler av motoren også må endres, men dette vil slippes i en oppdatering (patch). Kommer aldri noen expansion til EvE som man må betale penger for.

Eve2 har blitt diskutert tidligere, men har vel aldri fått noen stor respons fra utviklerne. Husk at Eve idag er en av de få mmo'ene på markedet som har hatt en stigende økning i subscribers siden den det ble sluppet. Dette er en ganske skarp kontrast iforhold til de fleste andre som spill hvor antall spillere synker etter release.

Lenke til kommentar

Foreløpig kan vi vel alle være 100% sikre på at noe Eve 2 ikke er innen stjernekikkerten en gang. Funcom holder på med Age of Conan, et MMO som allerede har fått massevis av tilhengere. Får dette suksess, er det nok stor sjanse for at de vil fortsette med det en ganske så god stund. Jeg tror faktisk ikke vi bør forvente å få noe Eve 2 før om 5 år. kanskje enda mer. Med mindre Funcom av en eller annen grunn plutselig skulle øke sin virksomhet betraktelig, slik at de kan ha et team som jobber med Conan, og et som jobber med nye spill.

Lenke til kommentar
Foreløpig kan vi vel alle være 100% sikre på at noe Eve 2 ikke er innen stjernekikkerten en gang. Funcom holder på med Age of Conan, et MMO som allerede har fått massevis av tilhengere. Får dette suksess, er det nok stor sjanse for at de vil fortsette med det en ganske så god stund. Jeg tror faktisk ikke vi bør forvente å få noe Eve 2 før om 5 år. kanskje enda mer. Med mindre Funcom av en eller annen grunn plutselig skulle øke sin virksomhet betraktelig, slik at de kan ha et team som jobber med Conan, og et som jobber med nye spill.

6871551[/snapback]

Hva har Funcom med EVE Online å gjøre?

Har jeg gått glipp av noe her eller?

Lenke til kommentar

I tillegg til det at de ikke har noe med EVE-O å gjøre, så tar du også feil anngående hva FC driver på med. FC har hele tiden minst tre prosjekter under utvikling ifølge en artikkel i ett PCG-blad for ett par år siden.

Så om vi følge "rule of three" så har FC minimum 1 spill i tillegg til AoC under utvikling, og muligens to, det kommer ann på om AO:LE blir regnet som ett spill, eller om det går utenom "ro3".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...