kdog Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Heisann.. har et lite projekt på gang sammen med en venn.. her er et hint Det brukes plexistaver som er formet med varme. dette skal jeg lage selv, men trenger slike staver.. dette er vell noe Case-mod'ere veit noe om.. Hvor får jeg tak i slike? (billig?) har funnet Slike hos Elfa, men de blir dyre.. har sett tidligere diskusjoner om hvor det er billig plexiplater, men kanskje ikke slike staver.. Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Mener på at jeg har sett slike plexi-staver på claser'n... http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....4535#N0q174q412 Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 09:24, skrev kjerts:Heisann.. har et lite projekt på gang sammen med en venn..her er et hintDet brukes plexistaver som er formet med varme. dette skal jeg lage selv, men trenger slike staver.. dette er vell noe Case-mod'ere veit noe om.. Hvor får jeg tak i slike? (billig?)har funnet Slike hos Elfa, men de blir dyre..har sett tidligere diskusjoner om hvor det er billig plexiplater, men kanskje ikke slike staver.. Hva viser bildet egentlig? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: har sett tidligere diskusjoner om hvor det er billig plexiplater, men kanskje ikke slike staver.. vel, det er joe en hvis sannsynlighet for at de også selger staver der de seger plater. Så da kan vi jo gjenta det som nevnes hver gang noen spør etter billig plexi; "slå opp i gule sider og finn en glassmester". På lik linje med billig plexi kan det hende at han har noen små rester med staver som er passe for deg som du kan få billig. Lenke til kommentar
bg02apaj Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Clas Ohlson er nok billig på plexi.. men de har ikke altfor stort utvalg. ta deg en tur til din lokale glassmester og spør der.... mye billig å få er :smile: Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 10:24, skrev Robkvi: Quote: Den 2002-10-30 09:24, skrev kjerts: har sett tidligere diskusjoner om hvor det er billig plexiplater, men kanskje ikke slike staver.. Hva viser bildet egentlig? Fronten på en BIL kanskje... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 11:27, skrev Caddy:Fronten på en BIL kanskje... riktig.. en bmw 3-serie, e30, 1983-90. det er lyktene det er snakk om. dette er en kopi av nye 5-seriens "angel-eyes" glassmester, ja.. skal sjekke der. Class har ikke slike staver lenger, men hadde det før.. :sad: Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Du, kan du ikkje bruke 5mm plexi-plate-strimle istede da?, du vet jo, fiberoptikk avgir nesten kun lys i endeveden i lyslederen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå