SoftWarewolf Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) heisann jeg er på utkikk etter en ultraportabel, maks 2kg 11-14" skal ha den med på skolen hver dag og bruke til ting som filmredigering, skal også ha den på ekstern skjerm hjemme og være god til spill. den må være rask (selvfølgelig) tenker en intel 2 duo, eventuelt amd 2x vet ikke hvilken som er best, så kommer det vanskeligere, jeg vil ha ordentlig 3d kort ikke noe innebygd dele ram tull , også største utfordringen, skikkelig lydkort med støtte for 5.1 eneste pc'n jeg har funnet som matcher er Zepto Znote 6314W http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=38376# er like ved bestillingsknappen men kan godt vente litt om det kommer noe enda bedre, f.ex litt mindre, bedre batteri og med ting som bluetooth. men er det noen som har hørt noe om den? eller som vet om noen websider som har informasjon om laptoper som ikke er lansert enda? finner egentlig bare eldre maskiner. Endret 15. september 2006 av SoftWarewolf Lenke til kommentar
rolfy81 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 heisann jeg er på utkikk etter en ultraportabel, maks 2kg 11-14"skal ha den med på skolen hver dag og bruke til ting som filmredigering, skal også ha den på ekstern skjerm hjemme og være god til spill. den må være rask (selvfølgelig) tenker en intel 2 duo, eventuelt amd 2x vet ikke hvilken som er best, så kommer det vanskeligere, jeg vil ha ordentlig 3d kort ikke noe innebygd dele ram tull , også største utfordringen, skikkelig lydkort med støtte for 5.1 eneste pc'n jeg har funnet som matcher er Zepto Znote 6314W http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=38376# er like ved bestillingsknappen men kan godt vente litt om det kommer noe enda bedre, f.ex litt mindre, bedre batteri og med ting som bluetooth. men er det noen som har hørt noe om den? eller som vet om noen websider som har informasjon om laptoper som ikke er lansert enda? finner egentlig bare eldre maskiner. 6869751[/snapback] Hvorfor kjøper du ikke en macbook? den er liten lett, og relativ høy ytelse, eneste er at det ikke er dedikert skjermkort på den da. Men ekstern skjerm er ikke noe problem. Så slipper du virus oxo Lenke til kommentar
SoftWarewolf Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 ja du kan jo spøke.. har faktisk vurdert det siden jeg bare kan installere windows på den. men 3d kortet må være det dårligste på markedet, den har færrest usb porter, og den er altfor tung. den har heller ikke 7.1 lyd som maskinen jeg linket til. men som mange andre laptoper står det at den har SPDIF, betyr det at jeg kan kjøpe en optisk kabel og få 5.1 lyd på mitt z5500 anlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå