Flygg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er da ikke såååå vanskelig. Vi snakker tysk powermetal-band med gresskarfetisj Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er da ikke såååå vanskelig. Vi snakker tysk powermetal-band med gresskarfetisj 6977392[/snapback] kan det være helloween?.. ligna litt på silent rain Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Da har vi ihvertfall rett band, men du bomma med temmelig nøyaktig ti år på låten. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Slenger ut et nytt bidrag, er en stund siden det forrige ble lagt ut. Bør være ganske enkel den her. Bare å se bort i fra min lousy gitarspilling og det varierende tempoet Tror det skal være litt bedre lydkvalitet enn sist gang, men bedre lydkvalitet hjelper bare så så mye Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Siden ingen fikset min kan jeg avsløre at det var Helloween - Before The War. SBS sin har jeg ikke peiling på, men tøft var det Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noe av Black Sabbath? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tja, kan vel komme med noen hint... Bandet er engelsk, men det er ikke Black Sabbath. Albumet er ganske nytt og kom ut for bare noen måneder siden. Hørte på klippet selv nå og jeg spiller sangen litt for fort. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Må nok få flere hint... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sangen har en festlig musikkvideo som er western inspirert med litt sci-fi og kung-fu krydder. Albumet fikk meget gode kritikker når det kom ut. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Åi.. Artig tråd! Jeg heller har ikke helt peiling på SBS' sin.. Slenger ut en ny en, sånn for å holde liv i tråden.. Hvis dere syntes mitt bidrag var for tidlig, så får dere heller bare ignorere meg.. Men, her kommer en jeg tror ikke skal være så vanskelig å finne ut av.. WHAT SONG? (Det ble ikke sagt noe fra eller til om BackingTracks.. så denne her er med det..) -Bone Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Åi.. Artig tråd! Jeg heller har ikke helt peiling på SBS' sin.. Slenger ut en ny en, sånn for å holde liv i tråden.. Hvis dere syntes mitt bidrag var for tidlig, så får dere heller bare ignorere meg.. Men, her kommer en jeg tror ikke skal være så vanskelig å finne ut av.. WHAT SONG? (Det ble ikke sagt noe fra eller til om BackingTracks.. så denne her er med det..) -Bone 7000349[/snapback] Har ikke peiling på hvilken sang det er, men det var veldig bra spilt ass! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Egentlig litt merkelig at ingen greide den jeg la ut, men det er Muse - Knights of Cydonia. Bone sin hørtes veldig kjent ut, men greier ikke ta den :\ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Takk for det, Negotiation.. Et lite hint.. Artist.. hovedsakelig instrumentalt.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ..fortsatt folk som sliter med denne.. eller er interessen bare lav!? Min sang var i hvert fall de 2 første minuttene av Steve Vai's the Crying Machine.. ..da får vel noen andre overta stafettpinnen da.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 tror det er begge deler, men mest at det er lav interesse. Litt synd egentlig,fordi det er jo ganske morsomt. Uansett... et nytt (og enkelt) bidrag. Hvis folk ikke greier denne, så er det nok bare lav deltagelse (eller frykt for å måtte ligge inn noe eget ). Spiller her begge gitarene og er en del småfeil, men burde alikevel være enkelt å høre hva det er Rename til .wma hvis det ikke funker, fikk ikke lov til å laste opp .wma her. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hehehe.. Metallica - to Live is to Die! morsomt.. fordi jeg lurte på om det skulle være MITT neste bidrag!? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg satser på at jeg hadde rett, også slenger jeg ut en ny en selv.. Ikke helt fornøyd, men jeg hadde ikke tid til noen "second take", da jeg venter en pizza på døra hvert øyeblikk! Anyway; What Song 2? Endret 5. oktober 2006 av Bone Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Metallica - Call of Ktulu Her er en gammel klassiker sv_mmesang.wav Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 :O ..denne har jeg jo hørt... og hvis det er en gammel klassiker, så har det jo vært rart hvis ikke... Men, ikke søren om jeg husker navnet... enda.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Metallica - Call of Ktulu Her er en gammel klassiker 7010588[/snapback] Ronnie James Dio - Holy Diver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå