Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Guitarquiz: Hvilken sang spilles? [Les 1. post!]

Abnegation

Anbefalte innlegg

Den heter fire water burn!

Nå venter vi i spenning på Jernlov og hans nye oppgave, måtte den bli enklere enn den forrige  :) .

7865845[/snapback]

Det gjør den sikkert, forresten den forrige var "Misfits - Some Kinda Hate". Den nye er full og feil og spilt utifra hukommelsen så noen av riffa er stokka feil men det driter vi i. Også masse små feil, gadd ikke å være så nøye, du skjønner hva jeg skal fram til uansett.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mitt bidrag blir spilt på Diezel VH-4 mikket opp med innebygd mikrofon på mammas bærbare (siden jeg ikke har min pc her), så tar forbehold om forferdelig lyd!

veitafan: sant det :)

Grusom lyd som sagt, trenger navnet på første låt, de to siste riffene er fra 2 andre låter av samme band og kan tas som bonusoppgave.

hoho.mp3

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
mitt bidrag blir spilt på Diezel VH-4 mikket opp med innebygd mikrofon på mammas bærbare (siden jeg ikke har min pc her), så tar forbehold om forferdelig lyd!

veitafan: sant det :)

7869204[/snapback]

Du har ikke lagt til noe vedlegg ;)

Tror ikke den er på Guitar Hero 2 nei, har ikke spillet men fant tracklist på nett.

7869172[/snapback]

Neinei, da har jeg surra litt da ;)

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Hehe, jeg spiller den ikke særlig bra nei....

Det er veldig kjent band, men denne sangen er en av de mindre kjente.

Heavy Metal band fra 80-tallet. Kan nevne at gitaristen er på avataren min for å gjøre det enkelt. ;)

Selv om kvaliteten og spillingen er dårlig, burde den være enkel hvis du har hørt sangen :)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg spiller den ikke særlig bra nei....

Det er veldig kjent band, men denne sangen er en av de mindre kjente.

Heavy Metal band fra 80-tallet. Kan nevne at gitaristen er på avataren min for å gjøre det enkelt. ;)

Selv om kvaliteten og spillingen er dårlig, burde den være enkel hvis du har hørt sangen :)

7902275[/snapback]

Ram Jam ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...