Jernlov Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Den heter fire water burn! Nå venter vi i spenning på Jernlov og hans nye oppgave, måtte den bli enklere enn den forrige . 7865845[/snapback] Det gjør den sikkert, forresten den forrige var "Misfits - Some Kinda Hate". Den nye er full og feil og spilt utifra hukommelsen så noen av riffa er stokka feil men det driter vi i. Også masse små feil, gadd ikke å være så nøye, du skjønner hva jeg skal fram til uansett. Endret 3. februar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Iron Maiden - Phantom of the Opera Konge sang, får frysninger når jeg tenker tilbake på konserten i spektrum (den i 05) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Iron Maiden - Phantom of the Opera Konge sang, får frysninger når jeg tenker tilbake på konserten i spektrum (den i 05) 7866363[/snapback] Korrekt, var moro konserten i 05 ja. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ze new oppgave, hva kan nå dette være? Edit: kanskje lurt å laste opp først Endret 4. februar 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Si ifra om dere trenger hint. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Nei det er det ikke Endret 4. februar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 De kommer fra Atlanta. Wikipedia putter bandet inn i følgende sjangere : Heavy metal Sludge metal Groove metal Technical metal Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Holder det å bare svare Guitar Hero? Hehe Mener å ha hørt sangen på toern. Stemmer det? EDIT: Hmm, eller kanskje ikke.. Endret 4. februar 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mastodon - Blood and thunder, du spilte den litt feil da Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tror ikke den er på Guitar Hero 2 nei, har ikke spillet men fant tracklist på nett. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Mastodon - Blood and thunder, du spilte den litt feil da 7869168[/snapback] Jupp. Dette er Gutarquiztråden, her spilles sangene LITT feil. Endret 4. februar 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) mitt bidrag blir spilt på Diezel VH-4 mikket opp med innebygd mikrofon på mammas bærbare (siden jeg ikke har min pc her), så tar forbehold om forferdelig lyd! veitafan: sant det Grusom lyd som sagt, trenger navnet på første låt, de to siste riffene er fra 2 andre låter av samme band og kan tas som bonusoppgave. hoho.mp3 Endret 4. februar 2007 av tørrfisk Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) mitt bidrag blir spilt på Diezel VH-4 mikket opp med innebygd mikrofon på mammas bærbare (siden jeg ikke har min pc her), så tar forbehold om forferdelig lyd! veitafan: sant det 7869204[/snapback] Du har ikke lagt til noe vedlegg Tror ikke den er på Guitar Hero 2 nei, har ikke spillet men fant tracklist på nett. 7869172[/snapback] Neinei, da har jeg surra litt da Endret 4. februar 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Tool - Vicarious. Her er en snutt fra meg, muligens litt vanskelig, men kan komme med hint. Okei, okei: Gammelt Katatonia. wahwah.WAV Endret 5. februar 2007 av Alabaster Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Dobbel....sorry... Endret 7. februar 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Klarte ikke den der altså... Jeg lan prøve meg på en litt enklere en. Hadde litt problemer med gitaren, og på slutten så ryker strengen min...Et veldig dramatisk opptak Spiller ikke mye av sangen, men det er vel det jeg spiller som er lett å kjenne igjen Dårlig lyd som vanlig.-.-. Strengen_r_k.wav Endret 7. februar 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kan det være Hocus Pocus av Focus? Og hvis det er det, så må den neste låta spilles av en annen Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe, jeg spiller den ikke særlig bra nei.... Det er veldig kjent band, men denne sangen er en av de mindre kjente. Heavy Metal band fra 80-tallet. Kan nevne at gitaristen er på avataren min for å gjøre det enkelt. Selv om kvaliteten og spillingen er dårlig, burde den være enkel hvis du har hørt sangen Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe, jeg spiller den ikke særlig bra nei.... Det er veldig kjent band, men denne sangen er en av de mindre kjente. Heavy Metal band fra 80-tallet. Kan nevne at gitaristen er på avataren min for å gjøre det enkelt. Selv om kvaliteten og spillingen er dårlig, burde den være enkel hvis du har hørt sangen 7902275[/snapback] Ram Jam ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå