Azagrath Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bandnavnet er bare ett ord... begynner på T Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er Trivium - Dying in youre arms! Kul sang! Men kan fortsatt ikke spille inn noe, så første mann til mølla får fortsette! Men har ett spørsmål... Hva bruker dere for å spille inn? Mobil, webcam mic, mp3 spiller med mic eller ordentlig microfon og sånn? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Helt riktig det ja. For min del plugger jeg bare gitaren rett i micinngangen på lydkortet, spiller inn clean og legger på Guitar Rig etterpå. Funker greit nok til bare å lage sånne små klipp med ihvertfall Her er en ny liten snutt, denne er vel ganske enkel vil jeg tro. En klassiker... mp3ja_03.mp3 Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Var da så kort en lydbit. Hint? Men har ett spørsmål... Hva bruker dere for å spille inn? Mobil, webcam mic, mp3 spiller med mic eller ordentlig microfon og sånn? Bruker en halv-defekt mic fra ett icemat headset. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hint: Tenk på noe i forbindelse med fly... og et tall Lenke til kommentar
estimate Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skal vedde på at jeg har spilt den sangen på guitar hero. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Låta finnes på Guitar Hero 2 faktisk Lenke til kommentar
estimate Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Megadeth - Hanger 18. Dæven. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Låta finnes på Guitar Hero 2 faktisk 7652507[/snapback] Guitarhero FTW! Har klart 128000 på Strutter og 185000 på Freebird Begge på medium, orker ikke å begynne å øve på hard, er så sinnsykt vanskelig. Noen bedre enn meg? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Gitar > Gitar-spill . Mekker du ny oppgave estimate ? Endret 5. januar 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
estimate Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg mekker! Luffe: Jeg er sikkert bedre Men jeg har ikke spillet selv, men får ikke sjekket. Jeg spiller litt på hard og. Ikke freebird da, selvom jeg faktisk har spilt freebird på expert Lenke til kommentar
estimate Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 KJØR QUIZ Lykke til! Låt fra et band som ga ut et kritikerrost album i 2006. Denne sangen er ikke fra det albumet. Jeg er forresten ingen gitarist, så beklager den crappy spillingen Lenke til kommentar
estimate Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mastodon - Iron Tusk! 7653847[/snapback] Damn straight! Kjør på med ny. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Oki, ny oppgave: Ps: Si ifra hvis dere trenger hints. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hint: Sangen er fra det første albumet, bandet har totalt gitt ut 12 album inkludert live-album. Hint: Gothenburg. Hint: Instrumental. Hvis dere ikke klarer den nå..... Endret 6. januar 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hint: Sangen er fra det første albumet, bandet har totalt gitt ut 12 album inkludert live-album.Hint: Gothenburg. Hint: Instrumental. Hvis dere ikke klarer den nå..... 7656659[/snapback] In Flames - Dreamscape. Nå har ikke jeg gitar eller kan å spille for den saks skyld så fiks en til du Veitafan :] Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Turboneger - Sell Your Body har ikke mulighet til å ta opp noe selv dessverre... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Riktig svar. Får se om jeg gidder å ta opp noe. Jeg vil jette sang snart :!: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå