Iris_L Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg har et stort problem, og det er at jeg aldri greier å lage en plassende header til siden min Jeg har laget bortimot 10 headere, og kanskje mer, men ingen av dem passer. Det blir liksom ikke helt slik jeg vil ha det. Jeg vet nå hvordan jeg vil ha det, men jeg har ikke erfaring og kunnskaper nok til å lage det, dessuten så tror jeg at man må bruke illustrator for å gjøre det. Kan noen her komme med forslag til meg? Jeg skal beskrive så nøye jeg kan under her hvordan jeg vil ha den, eventuellt dem Målet på headeren skal være 800*100 px. Fargene må stå i stil til designet (www.dyrepraten.com) og to gode alternativer til det er: #104B6D og #C5DAF9. Jeg vil gjerne ha noe lignende dette, bare med passende farger, og istedenfor disse svampene vil jeg ha dyr Dyrene kan med fordel tegnes i illustrator. De må ikke se helt gærne ut, men de trenger ikke å se helt perfekte ut heller. Eksempler på dyr er: Hund, katt, hest, sau, fugl, gris osv, osv... Bare fantasien stopper mulighetene der. Den skal selvfølgelig ikke være helt lik, for det ville vært å kopiere, nært sagt. Men noe lignende. Dere kan også improvisere med å finne på noe som dere syntes hadde passet bedre. Får jeg inn et bidrag som er akkurat det jeg er ute etter, så vil jeg betale designeren litt. Muligens trenger jeg også linkbannere i samme stil som headeren. Håper at det er noen som kan hjelpe meg i løpet av helga (Ja, for det er da vi skal publisere en del nye funksjoner på siden, og da hadde det passet bra med en ny header). Jeg ønsker alle som vil prøve seg lykke til, og jeg håper at dere får til noe slik at dere kan tjene en slant. Endret 15. september 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå