janfredrik Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Hei. Min pc har sluttet å fungere, og jeg har ingen løsning på det. Les mer her. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg må kjøpe noen nye deler, siden ingen svar i tråden har hjulpet meg. Dette er hva jeg har, altså ikke trenger: Harddisker (IDE) Tastatur CPU-vifte (til AMD) AGP-skjermkort (9800 PRO, trenger kanskje en oppgradering) DVD/CD leser og brenner. Diskettstasjon 2x minnebrikker (DDR PC3200) Det jeg trenger da er vel kabinett m/ strømforsyning, hovedkort og prosessor. Jeg har lyst å fortsette med AMD formfaktoren, men bør jeg fortsette med Socket 754 eller oppgradere? Har satt opp dette, hva synes dere? AMD Athlon 64 3800+ 2.4GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte ABIT KN8, nForce4, Socket-939, ATX, SATA, GbLAN, Raid, DDR, Lyd, PCI-Ex16 Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort, 18dB 120mm Vifte, 4xSATA, 2XPCI-E, 20/24pin APLUS Case Qubic, Sort Midi tower (Uten Strømforsyning) Takk for tips. Endret 15. september 2006 av janfredrik Lenke til kommentar
Mats-Andreas Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Høres bra ut egentlig kunne tenkt meg noe sånt jeg å. Løp å kjøp Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Ingen flere synspunkter? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 9800pro agp passer ikkje med hovudkortet da det bruker PCI-e. Du bør kjøpe eit nytt skjermkort også, evt vente med det og kjøpe eit asrock hovudkort med både agp og pci-e. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Blås i denne tråden Har bestilt nye ting fra en annen tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå