Rune69 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei, først things først: total newbie på lyd. En bekjent ønsker å koble sin bærbare pc til sitt stereoanlegg (forsterkeren altså). Hvordan kan han gjøre dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvis den bærbare har uttak for hodetelefoner, eller har line-out så trenger du bare en kabel derfra og til forsterkeren. Det vanlige er da en jack-til-phono-kabel (jack til rca). Hvis den ikke har det får man også USB-lydkort som man kan kople til vanlige forsterkere. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Den har uttak for hodetelefon ja. Hvor får jeg tak i slik kabel? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den har uttak for hodetelefon ja. Hvor får jeg tak i slik kabel? 6870231[/snapback] Komplett , eller en annen hifi/lyd butikk Slik en du trenger http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=108381 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tror samtlige audio/videosjapper har slike kabler. Elkjip, expert, euronikks, biltema, clas, etc. etc. De har nok de vanlige små kablene til ca. 50-lappen og svinedyre, pimp-kabler til 1000-vis av kr. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Tusen takk! Dagen er reddet for kompisen! Og jeg har lært litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå