Gå til innhold

DVDto -topp side og topp priser!

Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Lurte litt på http://www.dvdto.com siden websiden åpenbart ser litt jalla ut, men tok sjansen .

Bestilte noen dvder til 7,80 Dollar, altså en liten femtilapp. Det beste var imidlertid at det var fraktfritt!! Fant fire stykker så jeg kom inn under 200-grensa, betalte med VISA og smurte meg med en STOR porsjon tålmodighet. En drøy uke senere kom imidlertid en brun konvolutt fra Malaysia (!) med DVDene! Fantastico! :w00t:

De sender imidlertid uten plastikkcover, men med "artcoveret".

Anbefales! :thumbup:

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Hehe -joda, det skal jeg love deg at det er!

De kunne for eksempel ikke sende meg sesong 2 av The Shield fordi originalen deres hadde gått i stykker :!:

Men er ikke straffbart å kjøpe piratkopier i Norge! Hvilke regler dvdto forholder seg til i Malaysia får bli deres sak. :tease:

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Hehe -joda, det skal jeg love deg at det er!

De kunne for eksempel ikke sende meg sesong 2 av The Shield fordi originalen dems hadde gått i stykker  :!:

Men er ikke straffbart å kjøpe piratkopier i Norge.

6877168[/snapback]

Nei ikke straffbart men lite vits å kjøpe noe du kunne lastet ned selv. Det er ofte MPEG-filer som er rendret om til DVD-format og slengt på en DVD du får.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Kan bare svare for de jeg har kjøpt selv som har vært "originale" kopier av DVDene og av aller ypperste kvalitet. Men ser de har en del av lavere "grade" som jeg ikke kan uttale meg om.

Siden jeg etterhvert har mer penger enn tid gidder jeg uansett ikke stresse med denne nedlastingen når filmen lander i postkassen min for under en femtilapp.

Eh... Ikke at jeg har sinnsykt mye penger -har det bare jævlig travelt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...