Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Lurte litt på http://www.dvdto.com siden websiden åpenbart ser litt jalla ut, men tok sjansen . Bestilte noen dvder til 7,80 Dollar, altså en liten femtilapp. Det beste var imidlertid at det var fraktfritt!! Fant fire stykker så jeg kom inn under 200-grensa, betalte med VISA og smurte meg med en STOR porsjon tålmodighet. En drøy uke senere kom imidlertid en brun konvolutt fra Malaysia (!) med DVDene! Fantastico! De sender imidlertid uten plastikkcover, men med "artcoveret". Anbefales! Endret 15. september 2006 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Med stor sannsynlighet piratkopier? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Stor sannsynlighet? Si heller garantert. Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Står jo "Grade A (DVD Quality)" og "Grade C (Telesync)" så er nok piratkopier du har fått Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hehe -joda, det skal jeg love deg at det er! De kunne for eksempel ikke sende meg sesong 2 av The Shield fordi originalen deres hadde gått i stykker :!: Men er ikke straffbart å kjøpe piratkopier i Norge! Hvilke regler dvdto forholder seg til i Malaysia får bli deres sak. Endret 16. september 2006 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe -joda, det skal jeg love deg at det er! De kunne for eksempel ikke sende meg sesong 2 av The Shield fordi originalen dems hadde gått i stykker :!: Men er ikke straffbart å kjøpe piratkopier i Norge. 6877168[/snapback] Nei ikke straffbart men lite vits å kjøpe noe du kunne lastet ned selv. Det er ofte MPEG-filer som er rendret om til DVD-format og slengt på en DVD du får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Kan bare svare for de jeg har kjøpt selv som har vært "originale" kopier av DVDene og av aller ypperste kvalitet. Men ser de har en del av lavere "grade" som jeg ikke kan uttale meg om. Siden jeg etterhvert har mer penger enn tid gidder jeg uansett ikke stresse med denne nedlastingen når filmen lander i postkassen min for under en femtilapp. Eh... Ikke at jeg har sinnsykt mye penger -har det bare jævlig travelt Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ser ikke noen grunn til at de skal bli rike på andres sitt produkt, så lengde de ikke har bidratt til produktet. Jeg kommer ihvertfall ikke til å handle derfra uansett hvor lovlig eller ulovlig det er. Men smak og behag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå