EinarEriksen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 NetCom-kunder i Troms og Finnmark var i går kveld uten mobilnett. Feilen lå hos Telenor. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg synes fortsatt det var litt rart at dette ikke gjaldt telenorkunder, jeg ser de skriver at de bruker forskjellige løsninger, jeg ville anta at forskjellene i dette er på softwarebasis og ikke på hardwaren, selv om jeg bare gjetter. Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hmmm, hørte jeg noen si sabotasje? Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tror nok neppe en bedrift som bl.a. lever av å levere kapasitet og oppetid saboterer sine egne linjer for å stille en konkurent og kunde i dårlig lys. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Latterlig at NetCom etter over ti år med eget mobilnett bruker Telenor enkelte steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Latterlig at NetCom etter over ti år med eget mobilnett bruker Telenor enkelte steder. 6871114[/snapback] hvorfor er dette så latterlig? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Å snekret opp noen sendere og koblet de til konkurrentens fibernett er som å koble seg på naboens WLAN og si du har trådløst hjemme. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Å snekret opp noen sendere og koblet de til konkurrentens fibernett er som å koble seg på naboens WLAN og si du har trådløst hjemme. 6871352[/snapback] Hum.. Nå blander du sammen to ting her.. Netcom er en konkurent til Telenor mobil, å ikke Telenor som det er snakk om her, og som dem har leid "linje" løsningen med.. Telenor og dens mange datterselskap, er ganske stor her i landet på Telefoni, internett, data, instalasjon og komminikasjon.. Så jeg trur nok at det vil være vanskelig for et mobil selskap, å ungå helt å bruke demmers sine tjenester.. SÆRLIG me tanke på en soppas stor og lansdekkende mobil operatør som Netcom, som har sitt eget nett.. (En del data som skall til for å få alt dette til å gå irund.. Å det får være nok med at dem er en av to mobil net operatører her til lans, om dem ikke også skall være nødd til å bygge sit eget infrastruktur av data komminikasjon, osv.. ) Edit: Redigert bort litt dialekt.. Endret 16. september 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg