iGabby Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Hei Lurte på kor lang tid det tar å få denne pcen heim til meg. eg bestillte på mandag! og bur i bergen vis det hjelper. Endret 15. september 2006 av vinokourov1 Lenke til kommentar
snarius Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Burde vel stå noke om det på sida deira. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Burde vel stå noke om det på sida deira. 6869180[/snapback] Finner ikkje det, noen stikkord du kan hjelpe meg med? Lenke til kommentar
meron Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ferdigprodusert, og på lager. Frå mpx.no ville det gått 2-3 dager til den var her. Mamoz bør ikkje vere så mykje treigare... (Men posten ...) Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Ferdigprodusert, og på lager. Frå mpx.no ville det gått 2-3 dager til den var her. Mamoz bør ikkje vere så mykje treigare... (Men posten ...) 6869280[/snapback] Okei, tusen takk, gleder meg sann :!: Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Fra du bestiller varer på mamoz til de kan hentes i butikk går det 1-2 dager. Deretter kan du legge til posten, som typisk vil bruke 2-3 dager (alt dette er selvfølgelig virkedager - hverken posten eller mamoz jobber på søndag, lørdag er også tvilsomt). Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) mamoz er som oftest veldig raske! jeg handler mye der men så ligger butikken deres 500 meter unna meg da men de er raske til å bygge pcer! og de har bra service Endret 15. september 2006 av weebl Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Fra du bestiller varer på mamoz til de kan hentes i butikk går det 1-2 dager. Deretter kan du legge til posten, som typisk vil bruke 2-3 dager (alt dette er selvfølgelig virkedager - hverken posten eller mamoz jobber på søndag, lørdag er også tvilsomt). 6869343[/snapback] Eg bestilte på mandag, nå er det Fredag! allså fem dager! kan eg forvente å få den i morra`? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 mamoz er som oftest veldig raske! jeg handler mye der men så ligger butikken deres 500 meter unna meg damen de er raske til å bygge pcer! og de har bra service 6869350[/snapback] Godt! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Fra du bestiller varer på mamoz til de kan hentes i butikk går det 1-2 dager. Deretter kan du legge til posten, som typisk vil bruke 2-3 dager (alt dette er selvfølgelig virkedager - hverken posten eller mamoz jobber på søndag, lørdag er også tvilsomt). 6869343[/snapback] Eg bestilte på mandag, nå er det Fredag! allså fem dager! kan eg forvente å få den i morra`? 6869357[/snapback] kanskje, hvis pakken ankom ditt lokale postkontor i løpet av dagen i dag (kontoret er vel stengt nå, ellers kunne du faktisk dratt å hentet den nå for å slippe å vente på postbudet i morgen). Men fikk du ikke ett sporingsnummer fra mamoz da de sendte pakken? Eller ett eller annet på sidene deres som gir status på pakken? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Fra du bestiller varer på mamoz til de kan hentes i butikk går det 1-2 dager. Deretter kan du legge til posten, som typisk vil bruke 2-3 dager (alt dette er selvfølgelig virkedager - hverken posten eller mamoz jobber på søndag, lørdag er også tvilsomt). 6869343[/snapback] Eg bestilte på mandag, nå er det Fredag! allså fem dager! kan eg forvente å få den i morra`? 6869357[/snapback] kanskje, hvis pakken ankom ditt lokale postkontor i løpet av dagen i dag (kontoret er vel stengt nå, ellers kunne du faktisk dratt å hentet den nå for å slippe å vente på postbudet i morgen). Men fikk du ikke ett sporingsnummer fra mamoz da de sendte pakken? Eller ett eller annet på sidene deres som gir status på pakken? 6869445[/snapback] Eg fikk ordrenr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå