WorldWideWeb Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hei Jeg har en harddisk på 120gb som jeg har windows på så har jeg en på 200gb som jeg har alt annet på. og nå har jeg kjøpt to nye harddisker og sett dem inn i maskinen. men de kommer ikke opp på sjermen i min datamaskin!?! tenkte å legge over ting fra de 2 gamle til de 2 nye før jeg formaterte de 2 gamle. på enhetsbehandling så står det at harddiskene fungerer som dem skal. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vises de i bios?? Har du laget partisjoner?? noen ganger så må du lage partisjoner, fordi det ikke har blitt laget før du mottar dem.. Lenke til kommentar
WorldWideWeb Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 ja de vises i bios. men hvordan får jeg opp komandolinjen igjenn uten å være i windows? husker ikke helt hvordan dette var..så har egentli ikke fått formatert de eller noe :/ Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Du har flere programmer til å gjøre dette i windows.. partition magic er et godt alternativ.. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Start -> Run (Kjør) -> Skriv "diskmgmt.msc" Voila. Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Evt. høyreklikk "Min Datamaskin", velg "Behandle" (eller "Manage" på engelsk). Se deretter om diskene vises under "Diskbehandling" (eller "Disk Management") og opprett en eller flere partisjoner etter behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå