Itw Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Heisann Har vært en del plaget med inbrudd og små tyverier på yttersia blokka hvor jeg bor nå i det siste. Så tanken om å video overvåke gårdsplassen der bilene og sykklene står. Var hos politiet og meldte sykkelen min stjålet i dag å spurte de litt om det med regler, men de var ikke helt sikker på de, så satser på at noen her vet? Det som skal overvåkes er bilene, sykklene og ingangspartiet til oss som bor her, vi har fire leiligheter som har en felles utgang. Så¨det jeg lurer på er jo om jeg trenger noen spesiell godkjenning for og video overvåke dette området? eller om det holder med et skilt som varsler dette? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Datatilsynet - Kameraovervåking Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Takker:) Som jeg kan se så er det ikke noe i veien for å slenge opp et kamra så lenge jeg skilter, og sier i fra til data tilsynet, og alle vi som eier bygningen er enige. Da er det vell bare og begynne og vurdere hvordan utstyr man skal ha da, men fikser en ny post for det, for det er vell mange med erfaringer om det og her håper jeg. Men tusen takk for svar å kjapt svar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå