Schnickaschnicka Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har åpne wow 5 ganger, hver gang jeg kommer inn så er jeg ppålogga 5sekunder så blir jeg disconnecta med en gang. Hver gang jeg prøver å komme inn igjen skjer det samme, hva er feil? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 har hatt dette problemet jeg og.. Det funket å logge seg inn hos en kamerat, men når jeg skulle logge inn hjemme kom jeg inn i wow og etter 10 sec blei jeg disconnecta.. har prøvd å reinnstalere wow, restarte pcen, alt sånn.. men ikkeno funker, hva skal jeg gjøre ? formatere? Lenke til kommentar
maskin Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Disable addons, funker ikke det så sletter du WTF mappa i World of Warcraft mappa. Om ikke det hjelper så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvis man fortsatt har problemer etter reinstallering av WoW, og formatering av harddisk tror jeg ikke det er noen annen logisk ting å gjøre enn å kontakte Blizzard. Ta helst å ring dem så du får hjelp umiddelbart. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tja, eller sjekke om brannmuren din tillater wow? Hadde det samme, og måtte skru av Norton og bruke Windowns firewall. Bare gå inn å konfigurere der Lenke til kommentar
Walts Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 har du peerguardian skru av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå